Kłamczuszkowi Karnowskiemu w potylicę
-
@
-
@Marek Migalski
> Po drugie, Karnowski załamuje ręce nad moim
> staczaniem się, aż do poziomu kupowacza stringów.
Faktycznie, niesłusznie. Bardzo ładnie Pan tu wyszedł:
http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/633994195686177656.JPG
Adekwatnie do powagi formacji, którą Pan rezprezentuje ;-)
-
1
.
-
@Autor
Przejmujesz się Pan tymi Karnowskimi... Heh...
:-)
-
Wczoraj u Siłulfa przeczytałem
że Sił€€lf ocenia wszystkich poprzez pryzmat GóWnianej.
To samo czynię i ja. I od dawna jak pojawia się cóś nowego, to najpierw sprawdzam w GóWnianej.
Wychodzi mi na to, że to GóWniana rozsławiła nazwisko przeciętnego politologa, tak coby mógł wdepnąć jako osoba juz co nieco znana do TV.
Parę tekstów w TV niekolidujących z PiSem i już mierny politolog staje się gwiazdą PiSu.
No a później to juz poszło. Co nie?
Według mnie to politolog działa na zasadzie agenta wpływu.
Tu coś szepnie różnym Kowalom parę słówek, mile połechce ich prózność, a potem juz idzie.
Parę spotkań z Ziobrem i tą samą metodą: "Zbyszek, no mówię ci jesteś genialny aż żal dupę ściska, że ten kurdupel tak cię traktuje", czy coś tym guście.
A Zbyszek głuptasek idzie jak cielę na rzeź, a mierny politolog pociesza go i mówi: "Ja ci mówiłem, z kurduplem nic nie wskórasz, jednakowoż z twoim intelektem, doświadczeniem i sławą sam zrób partię, zobaczysz wszyscy za tobą pójdą".
Następnie politolog wysyła SMSa do Adasia: Zadanie wykonane.
-
drogi pośle
Po czwarte, w moim gronie żartujemy sobie, że portal braci Karnowskich powinien nazywać się www.wpotylicę.pl, bo chętnie podejmuje się wykonywania politycznych wyroków śmierci na przeciwnikach PiS --- właśnie się pan samookreślił, jako wróg PIS-u i to jest wszystko co ostatnio pan reprezentuje.
-
@Marek Migalski
a gowno mnie obchodza interpersonalne nawalanki idiotow.
Karnowski i Migalski to chlopaczki z tej samej paczki.
-
@Hanna Maria 2011
To prawda, wszystko jest już takie przewidywalne.
Pzdr
-
@Hanna Maria 2011
ŚWIETNY POMYSŁ, GRATULUJĘ.
PZDR
-
@
Przyklad lobbingu politycznego braci Karnowskich dla Pisu poprzez czysto usługowe rozpuszczanie najzwyklejszych plotek widac było 20 listopada zeszlego roku ,szerszy opis tutaj:
http://wywczas.salon24.pl/366775,ziobro-czyli-kret-wojna-z-pozycji-przyjaciela
"Czy bracia Karnowscy to przyjaciele Pisu ? Oczywiście, odpowie każdy. Dlatego może nie przypadkowo u nich Artur Balazs sugerował Ziobrze zbieranie haków na Kaczyńskiego. Sam Balazs tez przedstawiał sie jako przyjaciel Pisu, gdy odpowiadał, że Ziobro to w istocie zwykły kret."....
-
Oj z checia bym poobserwował ten proces
lecz do niego nie dojdzie a z przyczyn prostych - Karnowski musiałby udowodnić, ze nie jest powiązany z PiS. A to byłoby trudne.
-
@Hanna Maria 2011
Sławomir Nowak ma trudne zadanie z tą trójką dzieci na każdą kobietę.
Pzdr
-
@grow
O takich jak Karnowski to się chyba mówi cyngiel :-).
-
@grow
Co za brednie! Co to znaczy powiązany? I czy wobec tego jest w tym kraju jakiś dziennikarz, który (według Pańskiej definicji) nie jest powiązany z żadną partią?
-
Moim skromnym zdaniem
Zauważyliście że niektórzy roszczą sobie prawo do oceny innych poprzez takie stwierdzenia ze ktoś do polityki się nadaje ktoś inny nie. Czy ktoś wie , po czym poznać dobrego polityka lub dobrego dziennikarza ?
Bo wg mnie, obydwaj mają prawo do swojego prywatnego życia - a wykładnikiem warsztatu i nakładu pracy powinny być chyba inne determinanty niż kolor majtek ?
p.s. sklepy z bielizną potroiły w tym roku sprzedaż czerwonych stringów na Walentynki. Zatem stawiam tezę ze MM przyczynił się do wzrostu przychodów bieliźnianych sklepów,zatem chłop rozwija polską gospodarkę i przyczynia się tym samym do wzrostu PKB na jednego mieszkańca Polski.
Naprawdę - nie popadajmy w paranoję ...
-
@Hanna Maria 2011
W tej chwili najlepiej obserwować rozwój sytuacji, nie wiadomo w którą stronę to wszystko pójdzie. I robić swoje.
Pzdr
-
@Ajgor
Az co za prawackie określenie. Pfuj! ;-)
-
@moher.do.bulu
A słyszał pan o tym ze dziennikarz powinien być niezależny?
Czy w tym kraju są dziennikarze nie powiązani z żadną partią? Są. Oczywiście. Lecz nie ci z najważniejszych gazet i nie te największe nazwiska. Niestety...
A Ci którzy starali się być po środku dostawali i od jednej i od drugiej strony. Niezbyt to przyjemne.
-
w kwestii formalnej, czyli
czy mógłbyś zalinkować ten wpis? możne był to wpis wypraszający?
-
@Migalski
Kłamie, nie kłamie, ale nie zmienia to faktu, że zaniża pan poziom , także tu na Salonie. Libickiego pan jeszcze nie prześcignął ale już wiele panu nie trzeba, jest pan groteskowy i żenująco płytki.
A ta obyczajowa notka w czasie pracy tylko to potwierdza.
PZDR.
-
@Hanna Maria 2011
Ja jednak obejdę się bez pisania listów. Po prostu zagłosuję w następnych wyborach.
Pzdr
-
Panie Europośle
Generalnie jest Pan żałosny.
-
@autor
Z jednym muszę się zgodzić - Karnowski nie jest dziennikarzem. Bardziej pasuje do niego określenie cyngiel czy politruk. Tak oceniam Karnowskiego już od 2007r., gdy przeczytałem pamiętny felieton utrzymany w poetyce lat 60tych:
http://trojka.net/509,,,jaroslaw_kaczynski_chce_byc_zelaznym_kanclerzem_iv_rp.html
-
@Manitu
Pytanie tylko czy libicki prześcignął niesioła.
-
@Hanna Maria 2011
Za takie insynuacje mogę się obrazić!
Pzdr
-
@auto
Spokojnie, "hold your horses", drogie Polityczne Husarstwo :)
Do wyborów jeszcze czas, zdążysz się pan przypodobać waaadzy.
Chyba, że kredyty zmuszają do myślenia perspektywicznego. Wiadomo, że do Euro-parla-mętów już Pana nie wpuszczą, ale może coś znajdą w jakim samorządzie. :)
Już sobie wyobrażam "Ranczo Migalowyje" z takim światowym wójtem.
-
@grow
No właśnie się pilnie od "kolegów" uczę:-).
-
@Slater
Jeszcze nie.
-
Szkoda,ze nie pobiegal Pan troche po parku przed wstawieniem tu tego tekstu....
Nie wchodzac we istote sporu,a raczej nawalanki,tylko slowko jw.
Poa tym pisze Pan przesadnie zle o portaslu wpolityce.pl Wcale nie rozpychaja sie tam tylko PISowcy, bo i o "Solidarnej Polsce " tez byly teksty i wywiady z jej przedstawicielami-wcale nie wredne,czy dyskredytujace-raczej pokazujace szanse i zagrozenia w czasie budowania tej partii,rozne opinie...Jest -jak nigdzie-duch szacunku dla bohaterow narodowych, tradycji,piekny hold zolnierzom AK w 70 rocznice powstania atr.Marzeny Nykiel /?/.Nawet przdrukowal go portal naszapolska.pl.Sprowadza Pan to do schlebiaqniaq PISowi? Musze dokladnie wczytac sie w te artrykuly, bo nie zauwazylam jakiegos skretu w strone PISu,a ja popieram SP,wiec uderzyloby mnie to od razu ...Mozna wpisywac swoje komentarze bez problemu,troche malo wyrazne -zbyt mala czcionka/moze cos z tym zrobia szefowie? wpolityce.pl/.
Widac,ze czuje sie Pan bardzo wezburzony wypowiedzia red.Karnowskiego, ale panska odpowiedz to zenada jak na europosla i pracownika naukowego wyzszej uczelni.A tytul jak z biuletynu sowieckich katow zNKWD...Cos Pan pisal na koniec o psach i budzie. To chyba Pan zeszedl na psy- raczac nas czyms takim. Swoje zale i oskarzenia mozecie Panowie zalatwiac miedzy soba, bo to jakos psuje nastroj,sprowadzajac swogbodna dyskusje do poziomu awantury w sklepie z bielizna /te stringi/....
-
komu ufam
Powiem krótko. Bardziej ufam Panu Karnowskiemu, niż Migalskiemu.
1.Karnowskiego cenię za jego stałość poglądów. Pod tym względem nigdy mnie nie zawiódł
2.Bardzo nie lubię ludzi, którzy straszą sądem, może z par. 212 ze stanu wojennego panie europośle.
3.Pana ocena ludzi zmienia się w zależności od tego, co Panu odpowiada. Na takich ludzi mówiło się kiedyś "człowiek chorągiewka".Gdy był Pan w PIS-ie wielbił Pan Prezesa, teraz Go pan gnoi. Pańskie słowo jest naprawdę nic niewarte.
siwy54
-
@Daani
"To chyba Pan zeszedł na psy- racząc nas czymś takim."
Zgoda.
-
@Jacek Boczek
Beksa lala.
-
@siwy54
Bingo.
-
Niesławnemu Migalskiemu
Skąd w Panu tyle jadu? Zero klasy, megalomania połączona z małostkowością! Jest Pan złym człowiekiem, żal mi Pana. Insynuacje, pogróżki, plotki, niedomówienia... Co to się robi z ludźmi w tej Brukseli...
-
@maryy
"Megalomania połączona z małostkowością" - otóż to.
-
@Marek Migalski
Skoro już usunął Pan mój komentarz, miło byłoby to jakoś zaznaczyć.
-
@antoni
Politruk? A kto to jest np.wynajety podjudzacz?
-
@Jacek Boczek
Bo ja jestem delikatny.
-
@Sowiniec
No to znaczy,ze jeszcze ktos odbiera to podobnie! nie czytalam komentarzy-od razu sie wpisalam.A tak przy okazji: jest gdzsies do odsluchania to nagranie "Wesela" Wyspianskiego w radiu krakow?
-
@maryy
Nie maja chyba co robic.
-
@dzierzba
Dla ratowania twarzy pan europosel |Migalski moglby usunac caly ten temat...:)
-
do autora.
Dziwne pretensje do Karnowskiego,że popiera PiS a nie PO.80 procent dziennikarzy popiera PO to chyba wystarczy.
-
@autor
Nazwisko Karnowski mowi mi cos, Migalski kompletnie nic. I tak ma wiekszosc, przykro mi ...
-
@kurnaolek
Nie ma powodu do zmartwienia.
-
@karamboli
> Dziwne pretensje do Karnowskiego,że popiera PiS
> a nie PO.80 procent dziennikarzy popiera PO to
> chyba wystarczy.
Bo PO popiera się wyłącznie nieoficjalnie i wtedy jest się niezależnym super-hiper dziennikarzem. Natomiast PiS popiera się poprzez niepopieranie PO, (czyli podle i skrycie) albo wprost, co zresztą na jedno wychodzi, bo to nieprofesjonalne i uwłaczające dziennikarskiemu obiektywizmowi.
-
@kurnaolek
Kto to taki ten Karnowski?
-
@Sowiniec
"Generalnie jest Pan żałosny"
W szczegółach wypada podobnie.
-
@SlawekO
A nieważne - nie pracuje dla GW, ani TVN.
-
@seaman
Racja.
-
@Marek Migalski
> /dzierzba/ Skoro już usunął Pan mój komentarz,
> miło byłoby to jakoś zaznaczyć.
Właśnie dostałem informację, że komentarz został zwinięty prze adiministrację, więc chciałem przeprosić Pana Marka Migalskiego za to spowodowane głównie pośpiechem i gapiostwem pomówienie.
-
Panie Marku, warto przemyslec co Pan tutaj wypisuje i na kogo pracuje swymi wypocinami,.. ee wypowiedziami
sciaga Pan na swojego bloga juz w wiekszosci jakies zablakane troole-dzieciaki z onetu, salonowe ruskie buce i agenture wplywu. Dostrzega Pan zapewne, jaka radoche sprawia Pan tym ludziom, ktorzy wielokrotnie, prawdopodobnie setki razy opluwali sp.Lecha Kaczynskiego, rechotali z gigantycznego plakatu "Zimny Lech" naprzeciw Wawelu i to w okolicach czasowych pogrzebu, powtarzaja najgorsze wymyslone juz chyba nie na Czerskiej ale u emerytow komunistycznych sluzb plugastwa i potwarze (np. o o.Rydzyku).
Przyjdzie taki moment, ze obudzi sie Pan ze snu, a wokol Pana beda tylko same męty przy ktorych beczka z piwem jest Buckingham....
Czy o to Panu chodzilo kilka lat temu, gdy bral sie Pan do polityki i masa ludzi Panu kibicowala ...?
Mysle ze dobrze byloby, aby PJN polaczyl sie z ZZ Top i innymi sensownymi ludzmi prawicy pozostajacej poza partia Jarkacza i zastanowili sie nad dobrym programem (dla wyborcow!) i dobra, mozliwa do przeprowadzenia strategia wyborcza.
Moim zdaniem wybory moga byc juz pozna jesienia, bardzo prawdopodobne jednak ze na jesien 2013.
Zamiast sie opierd.... na prawicy prosze wykorzystac swoja niemala inteligencje i stworzyc cos sensownego
-
@Marek Migalski
"Nie mam zamiaru ujawniać współpracy Karnowskiego z PiS w czasie kampanii prezydenckiej"
Panie Doktorze. Proszę nie poprzestawać na insynuacjach a la Lepper. Proszę iść na całość. Proszę jeszcze napisać kilka "ciepłych" słów na temat innych osób z wpolityce.pl. Czekam na Pańskie enuncjacje na temat innych autorów w/w portalu. Proszę trzymać poziom, który przed Panem wyznaczył Palikot z Niesiołowskim i napisać, że np. Zaremba prawdopodobnie też jest na payrollu PiS. Po tym już na spokojnie może Pan czekać na telefon od Agnieszki Kublik. Zadzwoni na pewno. Nadal jest duże zapotrzebowanie na niedojrzałych polityków z obszernym woreczkiem żółciowym.
Pozdrawiam
-
do Dzierzby.
Faktycznie dziwna logika.Jak jakiś dziennikarz nie jedzie po PiSie jak po łysej kobyle to napewno jest kryptopisowcem.Jak większość pismaków nie robi krzywdy PO to znaczy,że są obiektywnymi dziennikarzami.Nie spoczną dopóki sto procent dziennikarzy nie będzie za PO.
-
@dzierzba
Czemu jeden z Twoich komentarzy jest "zwiniety'?
Moze to ten o ktory sie dopominasz?
-
Migalski ..........
Czy ty człowieku nie zdajesz sobie sprawy że jesteś obecnie w Polsce pośmiewiskiem podobnie jak JKR ? Kto cię obecnie poważnie traktuje?
Braciom Karnowskim nie jesteś godzien butów czyścić.Zamilcz na zawsze i nie zaśmiecaj tego portalu także.
-
Martwi mnie, że europoseł Migalski tak mało pisze o swej pracy
Brakuje nam ciągle wiedzy o poczynaniach PE. ACTA też nikt na czas nie przeczytał ani nie przetłumaczył porządnie.
To jest pańska robota a nie ploty.
Za to dostaje pan pieniądze podatnika polskiego.
Niech pan bierze przykład z europosła Konrada Szymańskiego.
-
@Autor
Nagłówek godny Zarubina, Soprunienki czy Błochina. Okazuje sie, że i Migalskiego...
-
Migalski
Zaiste Karnowski ma rację.
osiągnął Pan dno bezwzględne.
POpiera Pana nijaki (dosłownie) wywczas a to jest bezdyskusyjny dowód że jest Pan w miejscu gdzie umieścił Pana Karnowswki...przykre to (dla Pana) i radosne (dla mnie) że nigdzie Pana nie chcą..w PełO podali czarną polewkę (a tak się waść starał) tutaj z Pana się śmieją...Karnowski olał (i słusznie)...teraz na dodatek POparł Pana partyjny aparatczyk...na pochyłe drzewo...
-
A ja się z Panem zgadzam
Karnowscy rzeczywiście już dawno zatracili świadomość różnicy pomiędzy posiadaniem poglądów przez dziennikarza a zwykłą robotą propagandową. Szkoda, bo to zdolni goście i nawet sympatyczni.
A swoją drogą, to niezmiernie dużo kosztują Pana te słynne stringi. Mam nadzieję, że przynajmniej warto było.
-
@autor
"Po trzecie, mogę wysłuchiwać uwag krytycznych pod swoim adresem od dziennikarzy, ale nie od kogoś, kto swoim pisaniem wysługuje się jednej partii."
Panie Migalski, niech Pan wymieni parę nazwisk tych "wielo partyjnych wysługiwaczy". Podpowiem Panu:
Michnik, Olejnik, Kublik, Żakowski, Lis, Zalewajka, Durczok, Paradowska, Stasiński, Wroński, Pochanke, Morozowski, Gugała, Urban itd itp. Pan całkiem popłynął w tych stringach brukselskich.
-
@Autor
Panie Pośle, życzę wszystkiego dobrego, bo jak patrzę gdzie Pan zmierza i w jakim stylu Pan to robi, to obawiam się, że przyjdzie taki moment, że zostanie Pan zupełnie sam...
-
gratulacje panie Migalski
więcej takich szczerych tekstów o politrukach z PISu udajacych dziennikarzy, może odzyska pan miano politologa. (oczywiście będzie się trzeba mocno postarać) szczerość i rzetelność to trudna sztuka.
-
CCześć i czołem.......
"Miguś" czy chłopcze nie podążasz drogą niejakiego "Niesiołowskiego"? Jeśli tak to "szczęśliwej drogi, już czas, mapę drogi w sercu masz...". Bo masz jakąś mapę, oprócz wrodzonej (nabytej?) bufonady...?
-
Kłamczuszkowi Karnowskiemu w potylicę
Koszmarny tytuł. Żenujący i obrzydliwy.
"Nie mam zamiaru ujawniać współpracy Karnowskiego z PiS w czasie kampanii prezydenckiej 2010 roku..."
W zasadzie to jedno zdanie oddaje Pana specyficzny charakter..
Sam Pan sobie kręgosłup przetrąca.
Wstyd drogi Panie.
-
@AŁTORYDET
:)
-
@szumowina medialna
On nie zna tego pojęcia.
-
czy Michnik zaprosił już Pana na herbatkę ?
Panie Micgalski ?
-
@Sowiniec
Czytanie ze zrozumieniem nie jest mocna strona ani Pana ani Jacka Boczka.
1. Migalski nie grozi Karnowskiemu sądem
2. Art. 212 nie jest z prawodawstwa Stanu Wojennego, przytakując siwemu54 osmiesza sie Pan
3. Ma Pan obsesję na pukcie Libickiego i Migalskiego,co widać w Pańskich komentarzach, których powinien sie Pan wstydzić.
-
@Sowiniec
"Bo ja jestem delikatny."
Jest Pan zwykłym opluwaczem. Noe odnosi sie Pan do kłamstw Karnowskiego, bo wie Pan, ze stoin a przegranej pozycji. Popluje Pan i ucieka.
-
@Sowiniec
On nie zna tego pojęcia.
Pan, zawodowy opluwacz, zarzuca komus brak kręgosłupa? Jest Pan obrzydliwym typem.
-
@Jacek Boczek
Karnowski opluł Migalskiego, za co ten nazwał go kłamcą. Uczciwy człowiek nazwany kłamcą pozywa pomawiającego do sądu, Migalski w ten sposób daje wszystkim do zrozumienia, że Karnowski do sądu nie pójdzie, bo rzeczywiście kłamał.
Nie rozumiem Pan tego co czyta.
-
@Ajgor
Nigdzie nie uciekam.
:)
-
@Jacek Boczek
Za duże wymagania wobec tego blogera. Zabawny typ.
-
@Jacek Boczek
Faktem jest, że Migalski sądem nie grozi, a przywołanie art.212 w tym kontekście przez siwego jest idiotyzmem.
-
@Sowiniec
OK, ale pluciu Pan nie zaprzeczył.
-
@Ajgor
A jakie to ma znaczenie w tej internetowej zabawie?
-
@Jacek Boczek
:)
-
@Ajgor
"Jest Pan zwykłym opluwaczem. "
Wrrrrreszcie
Narrreszcie odważyłeś się obsikać nogawkę Sowińca :>
Tak cię emocje brały, że nie trafiałeś przy tym w klawiszki...
Żałosne.
-
@martinez0
Śmieszne.
:)
-
@
Wywali Pana za teksty o stringach, a Pan sie żalisz. Żałosne.
A o stringach Waść przypomniałeś kilak tyg. temu sam. Podobały się koledze? ;)
Ps. Panie Janke, nie żebym cos sugerował... ;)
-
@skalpel
Ależ skąd.
-
@Sowiniec
Kto wie, może to sam Ajgor Ostachowicz się ćwiczy :)))))
-
Kaczyński nie jest nieomylny
niestety, chociaż najczęściej ma rację. Ale nie jest nieomylny (może zawiodła intuicja, albo doradcy) skoro takiemu zeru zaproponował kandydowanie do PE, a potem jakimś cudem (domyślam się jakim) udało się Panu uczestniczyć jako front-man w kampanii wyborczej 2010. Naprawdę coraz lepiej rozumiem, dlaczego zwycięstwo było niemożliwe... To nie spiskowe teorie, to szczera prawda...
-
@martinez0
:)
-
@all
Pan Marek ma niezwykłą umiejętność wywoływania flame-ów bez używania "brzydkich" słów. Jedyne mocniejsze słowo dziś to stingi.

Choćby jakieś zaczepne zdjęcie :) Inny przy tyczek czy zaczepka. A tu nic sama prawda, tylko prawda. Najważniejsze jest przecież "getStringFromObj()". Ta funkcjonalność nie tylko w nowych językach programowania używana jest do "zserializowania" stanu.
Autor strasznie dba o bycie "persistentnym". Czytelnicy, mam wrażenie, też chcą być "programowani" ale nie tylko prawdą, samą prawdą i na pewno nie całą dobę. Choć mogę się mylić.
-
Milo poczytac
Gratuluje Panie Europosle poziomu bylego elektoratu.
-
Mniej emocji ,wiecej zrozumienia i pokory
Szanowny panie Marku! Apeluje do pana i srodowiska z którego pan się wywodzi/PJN/ o większą wstrzemięrzliwość w recenzowaniu PIS i prawicy.Czas pomyśleć o podaniu sobie ręki.Jakoś się tak dziwnie składa ,ze prawica ma "łatkę" obozu kłótników i pieniaczy.Warto od czasu do czasu pomyśleć ,że te domorosłe "wstawki" mające na celu dezawuowanie przeciwnika są przejawem niezdrowych ambicji i zbytnim przekonaniu o swojej wartości/megalomania/.Prawica w Polsce potrzebuje jedności ,ale nie w sensie ideowym bo to niemożliwe i niezdrowe,ale w pewnym wspólnym projekcie co do którego będzie konsensus.Myśl ,że tak wielu byłych polityków PIS-u jest poza nim to najczęściej nieumiejętność komunikacji,niezrozumienie czym jest polityka/choć w pana przypadku to może być banał/ a także błedów samego kierownictwa partii.To zabrzmi patetycznie ,ale silna opozycja potrzebuje Kowala i Ziobrę,Jurka i Dorna,Migalskiego i Kurskiego,Cymańskiego i Zawiszę; może to przejaw naiwności ,że da się połączyć to co wydaje sie niepołączlne,a moze nutka ,ze pójdziecie panowie po rozum do głowy i zaczniecie ze sobą rozmawiać bo to co jest teraz postpeerelowska rzeczywistość w której wystarczy mieć,aby być.Co do Tuska i PO to nie chce mi się o tym pisać bo musiałbym przeklinać,azeby nalezycie dobitnie określił tą partie i jej elektorat.Pozdrawiam
-
@Marek Migalski
Karnowski? Któryś z tych Karnowskich? Ten, który jeździł jak piesek do Prezesa Kaczyńskiego "nagrywać wywiady na żywo"? Czy ten drugi? A może jest jakiś trzeci? Pogubiłem się.
-
@chirl
>Pogubiłem się.
A może to tylko "korsakoff's syndrome"?
-
@Manitu
"Libickiego pan jeszcze nie prześcignął ale już wiele panu nie trzeba,"
trzeba przyznac, że z Libickim leb w łeb ida tylko takie potęgi jak mr.spock, francis.de, Tessa (100% immune to reality), RRK no i Mila Nowicka.
pan ornitolog jak już pojął, że po nim i absolutnie nikt go nie przygranie to nagle odzyskał trzeźwość spojrzenia. Historycy będą o tym pisać jak o porażeniu światłością Pawła z Tarsu w drodze do Damaszku:P
-
@chirl
to chyba wlasnie ten, od "wywiadow na zywo" nagrywanych dzien przed emisja:). ten sam, ktory byl taki zdziwiony, ze go z trojki wypieprzyli, bo do pracy nie chcialo mu sie chodzic. no i to wlasnie ten slynny z dwojki karnowskich, ktory onegdaj splodzil w dzienniku sprawozdanie-reportaz z objazdu premiera kaczynskiego po kraju. ciezko to znalezc w necie, ale radze poszukac, bo to perelka i dowod na to jak "niezaleznym" dziennnikarzem byl/jest karnowski.
=> marek migalski
a pan niech nie pieprzy, ze kupowal bielizne dla swojej dziewczyny, bo robil pan zwykla ustawke z tabloidem. prosze mi wierzyc, ze wiem co pisze i nie jest to bynajmniej wiedza pochodzaca od bulwarowych pismakow, z ktorymi aranzowal pan swoje "zakupy"
-
To nie pierwsze kłamstwo Karnowskich i wpolityce.pl
"Muzyk zareagował ostro: "Obsrane pudelki i pismaki..." - napisał na swoim profilu facebookowym Hołdys. "Portal wpolityce.pl, młodzi twardziele prawicy z Karnowskim na czele, wysmażyli swoje urojenia i nadali im status faktu. Nikt mając mnie tu na fejsbuku jak na pa......telni nie zapytał mnie o to, czy to prawda. Dziś większość NAJPOWAŻNIEJSZYCH (sic!) portali jak stado baranów powieliło ten syf - i tak oto syf ów stał się prawdą (pisownia oryginalna)" - napisał."
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,9176725,Holdys_znow_pisze_we__Wprost___O_erze_niszczenia_i.html
-
@Adaś Niezgódka
To używanie odnośników religijnych jest nie na miejscu. Większość tu komentujących to, chyba, ludzie wierzący. Mnie to zawsze drażni.
Lepiej powiedzieć, że Migalski jako patrona wybrał sobie wreszcie Szmaciaka. Zrobił to już wcześniej jego były kolega z dwóch partii JFL. Zastosował się on do maksymy Szmaciaka, który wiedział, że:
"Jeśli wybierasz wierzch a nie dno,
w refleksie szybszym leży sedno.
I w ten to sposób w gówno wtłaczasz,
tego co się nie kapnie na czas".
Pozdr.
-
@ All
Trochę zmieniając temat proponuję Autorowi, jak i komentującym wejść na stronę University of Phoenix Stadium. Można porównać co Amerykanie wybudowali za 1mld 600mln złotych, a co Tusk i szajka za ponad 2mld zł. Opisałem też to u siebie (ale skrótowo).
-
@Sowiniec
Za duże wymagania wobec tego blogera. Zabawny typ.
Nie potrafi Pan się odnieść merytorycznie, pluje Pan tylko i insynuuje. Ja jestem byc może zabawny, Pan jest z pewnością podły.
-
@Jacek Boczek
Jeśli Karnowski kłamie w sprawie Migalskiego to uczciwy Migalski powinien wytoczyć mu proces. Nie wytoczy.
Migalski procesu nie wytoczy, bo nie ma o co. Kłamstwo Karnowskiego na temat powodów rozstania nie jest powodem do rozprawy (wytoczenie procesu z takiego powodu byłoby osmieszeniem się), a tylko do wyjaśnienia. Nazwanie kogoś kłamcą jest powodem do rozprawy jak najbardziej, w ten sposób Mifgalski chce zmusic Karnowskiego aby przyznal się do łgarstwa.
-
@Sowiniec
A jakie to ma znaczenie w tej internetowej zabawie?
Obrzucanie kogos gównem nazywa Pan internetową zabawą? W przypadku płk. Kuklińskiego jest Pan bardziej pryncypialny. Ale po hipokrycie trudno spodziewać się czegoś innego :-)
-
@Jacek Boczek
"Faktem jest, że padło kłamstwo na temat Migalskiego, którego on nie chce obalić w sądzie."
Nie każde kłamstwo nadaje się do sądu, o czym Pan dobrze wie. Ale nazwanie kogoś kłamcą tak.
-
@martinez0
Narrreszcie odważyłeś się obsikać nogawkę Sowińca :>
Tak cię emocje brały, że nie trafiałeś przy tym w klawiszki...
Nie musiałem niczego obsikiwać, ten portal jest pełen wpisów Sowińca, które są najlepszym dowodem jego podłości.
-
@Ajgor
Miłego dnia życzę.
-
@Jacek Boczek
Jeśli powiem, że masz na sobie niebieskie majtki (nie mam pojecia jakie masz) to jest to kłamstwo , czy to nadaje się do tego abyś mnie pozwał?
Jeśli Ty nazwiesz mnie z tego powody kłamcą, to albo Cie pozwę i przegram, bo faktycznie skłamałem, albo bedę milczał bo wiem, że nie mam w sądzie szans.
-
@Jacek Boczek
Przecież to oczywiste, że to Karnowski zrezygnował z Migalskiego.
To Karnowski tak twierdzi, a Migalski twierdzi że Karnowski kłamie, i o to chodzi w naszym sporze.
-
@Ajgor
Teoretycznie Karnowski ma dwa wyjścia: odszczekać albo pozwać.
Myślę, że w praktyce wybierze jednak trzecie: niech Migalski pluje mi w twarz, a ja będę udawał, że to deszcz pada ;->
-
@siwy54 16.02.2012 15:34
siwy54: "2.Bardzo nie lubię ludzi, którzy straszą sądem, może z par. 212 ze stanu wojennego panie europośle."
Marek Migalski: "Michał Karnowski kłamie i jeśli poczuł się obrażony, to zapraszam do sądu. Nie będę zasłaniał się immunitetem"
Proponuję poćwiczyć naukę czytania ze zrozumieniem.
-
@bufon
Ciekawe, czy rzeczywiście nie będzie się zasłaniał immunitetem.
Ostatnie notki
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
26.05.2012 11:52 13 -
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
Gdyby Bartosz Arłukowicz nie poszedł na służbę do Platformy, dziś byłby liderem SLD, jego partia miałaby powyżej...
25.05.2012 16:36 33 -
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
Za chwilę przyjmiemy rezolucję w sprawie Ukrainy. To niezła rezolucja, bo nie spełniło się marzenie tych,...
24.05.2012 10:39 7
Moje ostatnie komentarze
-
zgrabne i śmieszne - gratuluję. W nagrodę na naprawdę fajną robotę jedna rada za darmo -...
26.03.2012 07:48
-
Panie Grzegorzu, pisze Pan, że nie chce używać argumentów ad personam, po czym pisze o mojej...
21.03.2012 13:15
-
zgadzam się w obu wnioskami. A co do diagnozy - Kowal nie zaproponował naszego powrotu do PiS,...
16.03.2012 06:30
-
Dzięki za polemikę. Ale albo jest tak,jak pan pisze na początku (ze to sprytny plan premiera i...
09.03.2012 14:45
-
marek, mozesz mi go przeslac jako link na priva? bede wdzieczny - przyda sie na proces:)))
27.02.2012 08:13
Najpopularniejsze notki
-
PiS to nie sekta - to struktura gangu dealerów narkotyków
komentarze: 244
-
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa. Kłamcy, kłamcy, kłamcy.
komentarze: 203
-
Krętactwa Wałęsy były kłamstwem założycielskim III RP
komentarze: 156
-
Jestem przeciw głodówce. Nie takie metody, Panowie!
komentarze: 150
-
O BY, złodziejstwie politycznym, sexy tematach i TVN
komentarze: 144
Aktywne dyskusje
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
komentarze: 13ostatnio: NOWYTOR5
-
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
komentarze: 33ostatnio: SOWINIEC
-
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC
-
Z J. Senyszyn o lewicy, kościele i dialogu.
komentarze: 25ostatnio: SOWINIEC
-
Między "zęboszczerzącymi", a "opadłowargastymi".
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC



Karnowski przeprowadził wywiad rzeke kiedys z Mistewiczem "anatomia władzy "
Tak wiec to moze byc portal usługowy nie tylko politycznie w strone skoków czy jednej opcji ,ale w stosunku do drobnych spraw