"Tusk jest super"
-
@Marek Migalski
-
@autor
Od dzisiaj bojkotuję Pana wpisy. Pod wczorajszym Pana wpisem nie pojawiła się Pana odpowiedź na różne komentarze. Szkoda więc czasu, żeby tak dyskutować. Zresztą co ja mówię. Dyskutować????
-
No i co sie pan tak boi tego Palikota ????
.
-
@Marek Migalski
Witam
Przed PO wielki dylemat.
Którą drogę wybierze?
Zapraszam do siebie, w temacie palikotyzacji, która miała się skończyć, napisałem ostatnio dwie notki.
Pozdrawiam
-
@
Panie Migalski jest pan w bledzie trzeba sie modlic zeby go nie wyrzucili z PO .Teraz nie mozna odroznic w PO kretyna od idioty a jak paligniota nie bedzie to nie bedzie takie latwe . a ten napis moze pan sobie na czole wytatulowac bez wzgledu na wszystko
-
Panie Doktorze!
Palikot, podobnie jak i jego pryncypał, "wystąpi" z PO i stanie się jego bezpartyjnym współpracownikiem.
No i wtedy dopiero zafundują nam "zgodę narodową"!
pozdrawiam
-
Zamiast
biadolić, podawać sq...a do sądu za każde słowo, konsekwentnie. Wiadomo jak z sądami jest, ale po kilkudziesięciu pozwach rura by mu zmiękła.
-
Tak, tak. Rozpisano nawet quiz
-
Ten "dżentelmen"??? !!
Pan pyta czy raczy sobie żartować z tym zapytaniem-stwierdzeniem o usunięciu tego „ONEGO” z tego zgromadzenia ?!?!?!
Panie europośle proszę sobie przypomnieć za co Tusk Donald wywalił z peło Zytę Gilowską?
I DLACZEGO jednym wolno WSZYSTKO innym nawet oddychać bez pozwolenia nie wolno ?
Osobiście uważam że im więcej tego "ONEGO" będzie w peło tym szybciej będą się zbłaźniać jako partia .
Europoseł z peło już tego doświadczył na własnej skórze !
-
Ale chyba on jest potrzebny ludziom PO
Bo można mieć dobre o sobie mniemanie!
Bo przecież oni tak się nie zachowują!
Pozdrawiam
-
Marek Migalski
Panie Marku cz Pan wierzy w to co napisal?Wydaje sie ,ze nie .Palikot to tajna bron PO i zawsze bedzie wracal jak bumerang, wtedy kiedy tylko bedzie potrzebny ,a wiec na krotko przed wyborami .A po co ,a po to ,zeby mieszac i dezinformowac ,to jest jego zadanie .
-
@Marek Migalski
Dzisiejszy taniec wokół palichama to kolejna szopka dla naiwnych, i tyle. Napisałem dziś o tym u siebie. Zapraszam.
-
jakby wywalili Palikota
straciłby Pan swego odpowiednika w PO
-
Wypraszam sobie plucie na Lublin
Palikot to CHAM Z BIŁGORAJA.
Jak długo jeszcze będziecie zohydzać bezpodstawnie Polakom Lublin?
-
ale czy wywalenie go z PO nie wzmocni PO
on juz jest taka postacią że może obyć się bez PO, ale może dalej grać dla PO nie obciążając ich.
Lepiej niech go nie wywalają, niech jest do nich przyklejony, gorzej jak będzie szkalował jako niezależny
-
@Marek Migalski
Domyślam się, że nie będzie przecieku czym jest niespodzianka? :D
Sądzę jednak podobnie jak Pan, historia lubi się powtarzać, zwłaszcza gdy chodzi o Palikota. Nic mu nie zrobią. Niestety.
-
Palikotów PO ma wielu
mają nawet dyżury, jeden znika, to drugi się pojawi: Niesiołowski, Kutz, Bartoszewski (co z tego, że nie w partii - posadki od partii ma), Nowak, Graś, ba, w komisji śledczej od afery hazardowej jest dwóch, czy nawet trzech. Palikot odejdzie, wróci, kto w ogóle zauważy? Wielka sztuka być Palikotem? Sztuka być chamem?
-
@Chevalier
Doprawdy, nie ośmieszaj swojej osoby.
-
Niech pan tak nie szafuje obietnicami.
No i co z tego że Palikota wyrzucą z PO - jak zostanie "szarą eminencją", lub doradcą ekonomicznym prezydenta elekta?
Jak go wyrzucą to będzie robił to co robi, a PO umyje ręce "sorry Winnetou" ale on już nie jest nasz! U nas nie ma miejsca na takich "chamów".
Pozdrawiam.
-
Przerżnięte wybory
to się szuka Palikota:))))
-
@Chevalier
Poproszę o przykłady wypowiedzi Marka Migalskiego, w których wyzwał kogoś od chamów, pijaków czy homoseksualistów. Jeśli ich Pan nie przytoczy, to publicznie będę Pana nazywał łgarzem.
-
wlos palikotowi z glowy nie spadnie, za duzo wie o przekretach w PO
no ale jak poslom z PO jest dobrze w takim "towarzystwie" to gratulacje dla Gowina, Mezydly i wielu innych
-
@Marek Migalski
Obawiam się, że Palikot nie wyleci na zbity pysk. Z tego bowiem oto powodu, że nie widzę żadnego dżentelmena aby zechciał ten pysk zbić.
-
POdejście do tego POsła najlepiej POkazuje różnicę między II RP a III RP!
W ceniącej HONOR i Kodeks Honorowy Boziewicza II RP nie do pomyślenia było, by ktoś o obyczajach takich jak POseł z kotem w nazwisku mógł być choćby sołtysem, a na Salonie mógłby najwyżej dostać w twarz rękawiczką, by nie brudzić sobie rąk chamem! Niestety w III RP, rękami tfurców i Ałtorytetów (mało)Moralnych wychodowano wyborcę, któremu fakt, że najbliższym przyjacielem i towarzyszem od łowów w Rosji jest ktoś Pozbawiony zdolności honorowej wcale NIE przeszkadza! Na szczęście mieszkańcy Lublina, gdzie udzielają się tow.Filozof od gorzkiej żołądkowej i TW Filozof - mają w tej sprawie więcej rozsądku niż młodzi wyborcy z wielkich miast - najczęściej w I-szym POkoleniu,którzy szczęśliwi są, że dzięki POchwałom Michnikowych merdiów mogą we własnej opinii awansować na półinteligentów! Nie zauważają biedacy, że tak naprawdę są tylko POlieznymi Idiotami - według trafnej definicji znienawidzonego klasyka! POZDRAWIAM! życzę wielkiej i owocnej pracy w odbudowie OBOZU Patriotycznego- bo moim zdaniem ostatnie wybory POkazały zanik świadomości narodowej i patriotyzmu milionów POlaków.
-
@Autor
Palikot jest ważnym ogniwem rozpoczętej w poniedziałek kampanii do następnych wyborów.
Niektóre reakcje polityków PO uważam jednak za szczere. Pewnie nie wszyscy są wtajemniczeni.
Pozdrawiam
-
@L.L.Leming
To nie chodzi o strach.
Ja się go np. nie boję.
Uważam jedynie, że ten człowiek sprowadza dyskusję publiczną i polityczną do poziomu szamba!
Jeśli jego wypowiedzi mają być akceptowane społecznie, to gdzie zajdziemy?
Czy aby na pewno powaga urzędu posła Rzeczpospolitej (dla mnie: Najjaśniejszej Rzeczpospolitej, a już na pewno mam o niej takie marzenie) nie powinna obligować do zachowania jakiegoś minimum klasy?
-
Zostawic Palikot,, ustawic tak pole gry , jak Pan z Kucem i po nich, Panie Maku
Hiena i prostytutka polityczna Palikot Janusz dostał takie zadanie, mocno dymic i przysłonić sprawy, gdzie sitwa zajmie sie czym trzeba. Nie rozmawiamy o gospodarce, zdrowiu, bezrobociu, spełniemiu obietnic wyborczych i pomocy w powodzi , tylko o durniu Palikocie. Przeciez pieknie Pan wypatroszył Kuca, który sapał jak miech, bladł i posikał sie,ale był Pan przygotowany i merytoryczny. Tak trzeba, zbywać te zaczepki i łapac tzw. platformersów za jadra.Wzamian bedą tylko skowytac.
-
@Chevalier
Się Pan jak ostatni cham teraz odezwał.
"A chamstwu trzeba się przeciwstawiać siłom..."
-
@Marcin Rol
Zgadzam się.
Bo kto ich wtedy będzie dofinansowywał?
-
@Marek Migalski
Po pierwsze: "zbity pysk" jako "szczęśliwy koniec"? Hmmm - średni to brzmi. Ja to trochę zrozumiałem tak, że Pan będzie szczęśliwy, kiedy Janusz Palikot wyleci na ów zmaltretowany organ. Jeśli tak - mon chapeau bas! Odważna to deklaracja.
Po drugie: zapewne tylko przez przeoczenie przypisał Pan Januszowi Palikotowi nazwanie osoby nieżyjącej "polityczną prostytutką". Tragicznie zmarła Grażyna Gęsicka nie tylko żyła wonczas (a więc nie była wtedy osobą "świętej pamięci"), ale też to - niewątpliwie niepochlebne i w oczywisty sposób podlegające dyskusji - sformułowanie było reakcją na pewien, hmmm, jakżeby to neutralnie nazwać, intelektualny lapsus z jej strony. Wie Pan, jakoś nie bardzo sobie wyobrażam autocenzurę swoich wypowiedzi tylko dlatego, że każdy z moich adwersarzy może nagle przestać istnieć. Nie przestajemy podlegać krytyce tylko dlatego, żeśmy śmiertelni.
Po trzecie: czy nazwanie kogoś publicznie "chamem" jest dowodem złego wychowania, czy nie jest? Pańskim zdaniem, oczywiście... A może to zależy kogo się tak nazywa? Czyli - jednego wolno, a drugiego nie wolno?
Moje zdanie jest takie: prywatnie sobie mogę o kimś myśleć w dowolnych słowach. Publicznie - jestem zobowiązany do intelektualnej uczciwości i kulturalnej dyskusji w oparciu o rzeczowe argumenty. Jeżeli - co się czasami zdarza - taka dyskusja nie wydaje mi się możliwa, to należy zmilczeć, a nie nawoływać do linczu, choćby tylko politycznego. Co Pan o tym sądzi?
-
Czy Pan potrafi nie łgać?
Co Palikot naprawdę powiedział o Gęsickiej
"Wykorzystaliśmy znacznie więcej funduszy unijnych niż Grażyna Gęsicka zaprezentowała, i ona to wie lepiej niż ktokolwiek inny. Przykro mi, że prostytucja w polityce sięga nawet pani minister Gęsickiej. Nie myślałem nigdy, że ona się tak prostytuuje, bardzo jest mi przykro z tego powodu."
Pan łże w tej sprawie tak jak w sprawie prawdomówności Kurskiego, że przypomnę:
"Na pytanie dziennikarki, kto w 2005 r. wyciągnął dziadka z Wehrmachtu, Migalski odpowiedział: - Z tego, co wiem, dziadek Donalda Tuska był w Wehrmachcie, o czym prawdopodobnie nie wiedział sam Donald Tusk. Przypomniał mu o tym Jacek Kurski, ale powiedział prawdę - mówi "Polsce The Times" Migalski…..
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8045920,migalski__jacek_kurski_wspiera_kampanie__bo_to_jeden.html
A jak to z tą prawdą Kurskiego było:
16 października 2005 r. Angora publikuje wywiad z Jackiem Kurskim. Kluczowy fragment znajduje się poniżej:
K. Pastuszko: „Zaczyna pan wyciągać haki na drugą turę?
J. Kurski: Nie. Mówię prawdę.
K. Pastuszko: A czy to prawda, że jednym z planowanych przez was haków było ubranie Donalda Tuska w mundur żołnierza Wehrmachtu?
J. Kurski: To obrzydliwe. To, że w jego domu mówiło się po niemiecku, nie oznacza, że trzeba go przebierać w mundur.
K. Pastuszko: Po niemiecku?
J. Kurski: Rodzice Tuska byli gdańszczanami i mówili po niemiecku. Pisał o tym wiele razy w swoich książkach. Jest natomiast półmrok niedomówień i tajemniczości na temat dziadka Donalda Tuska. Sądzę, że w jego interesie leży wyjaśnienie tej kwestii. W przypadku wyborów prezydenckich Polacy mają prawo wiedzieć wszystko o kandydacie.
K. Pastuszko: Rozumiem, że pan wie?
J. Kurski: Niczego nie wiem na pewno. Poważne źródła na Pomorzu mówią, że dziadek Tuska zgłosił się na ochotnika do Wehrmachtu. Na Pomorzu zdarzało się często wcielanie do Wehrmachtu, ale siłą. Cokolwiek było z jego dziadkiem nie winię za to Donalda Tuska. Winię go jedynie za tolerowanie plotek na ten temat. Powinien albo zaprzeczyć, albo potwierdzić, a nie milczeć. To już nie jest jego prywatna sprawa. Tusk nie kandyduje na prezydenta Sopotu, tylko prezydenta Polski”
Kurski kłamał w Swojej wypowiedzi odnośnie ochotniczego wstąpieniadziadka Tuska do Wehrmachtu A teraz Migalski kłamie twierdząc że Kurski mówił prawdę. Obaj są Siebie warci a dalszy komentarz jest zbędny
http://wiadomosci.polska.pl/wiadomoscdnia/article,Dziadek,id,195854.htm"
-
brawo
pomysł z koszulką i niespodzianką funta wart
-
@JanekPradera
To dlaczego PO nie idzie z tym do sądu. Przecież są tacy wrażliwi na wszelkie kłamstwa.
-
@JanekPradera: Pała z logiki!
"Niczego nie wiem na pewno. Poważne źródła na Pomorzu mówią, że dziadek Tuska zgłosił się na ochotnika do Wehrmachtu."
Co tu jest kłamstwem? Że podkreśla, ze niczego nie wie na pewno? Czy też, że źródła są poważne, te co mówią?
-
Palikot wali prawdę prosto w kłamliwe oczy PiS
A prawda nie jest dzis w cenie... dla PiSu. Dlatego PO nie wywali Palikota.
Tekst z krwią na rękach Lecha Kaczyńskiego jest reakcją na brednie Jarosława o męczeńskiej ofierze tych co zginęli w wypadku lotniczym koło Smoleńska i brednie rozpowszechniane w TVPiS i Rzepie.
Dopóki będą takie brednie popularyzowane z jednej strony, dopóty prawda Palikota jest jak najbardziej potrzebna.
-
@
D.pek Chevalier jak zwykle skosztował nalewki Palikota z dodatkiem ha dwa es i znowu pieprzy bez sensu.
-
@Chevalier
sflustrowany ze twoj pryncypal Paligniot moze stacic czlonkowstwo w PO- alez sie usmialam z komentarza- och Chevalier nie placz Palikot ocaleje w PO!
-
Bo nie wytrzymam ze zlosci !
Panie Posle. Bardzo prosze do Olejnikowej wysyłac silnych graczy , typu Pan, Kurski, Budzinski. Nie chodzi tu o jej profesjonalizm dziennikarski, wiadomo. Chodzi o bute i nienawisc do PIS, po wywiadzie z JK, który zrobił ja w bambuko, to sie nasiliło. Ona nie rozmawia, ona wyciaga duchy z przeszlosci ,prowokuje i sieje nienawisc. Ja trzeba w koncu zalatwic tak, jak Pochanke zalatwił Pan Kurski w ostatniej z nia rozmowie.Gadajaca czesto glupoty Nelly Rokita ,to nie jest osoba do mediów,. a do zapiekłej Olejnikowej w szczegolnosci.
prosze bardzo dbac o wizerunek medialny PIS bo zniszczycie wszystko co osiagneliscie.
-
Dopóki Palikot jest w Platformie, są uprawnione stwierdzenia:
PALIKOT JEST ŁAJDAKIEM.
PREZYDENT POLSKI MA ŁAJDAKA ZA PRZYJACIELA.
PREMIER POLSKI MA ŁAJDAKA ZA KOLEGĘ.
PARTIA RZĄDZĄCA POLSKĄ MA ŁAJDAKA W SWOICH WŁADZACH.
-
@JanekPradera
Łgarzu.
Sięgnij do dwa tygodnie wcześniejszego wywiadu Najsztuba z Tuskiem w Przekroju. Najsztub pierwszy wywołał temat dziadka z Wehrmachtu, a przyciśnięty Kurski odwoływał się właśnie do niego.
-
@pisior
osleples od tej prwdy palikotowej
-
a dlaczego zawracasz gitare Palikotka?
A niech tancuje- to dobry miara na tzw polska dymokracje
tzw.
Jestem ciekawy co moze zrobic ten typ jeszcze-co by uznaly jelity ze tego typa sie juz zaakceptowac nie da.
Ma sie zesrac w tvn-nie i wymazac kamerzystom gownem
kamery? Zciagnac gacie i sie onanizowac publicznie tlumaczac ze to wlasnie nie on, a PiS sie onanizuje?
Moze zgwalci jakas panienkie przed kamerami lub
Bidronia albo innego cudaka?
Wszystkie numery dozwolone - wg Kuca-Kutza jeszcze
sie paru Palikotek byloby przydalo.
-
Panie Marku
PO rozgrywa Was jak przedszkole. Zamiast powtarzać w każdym studiu jak mantrę zostało tylko 477 dni z 500 na reformy, to Wy non stop o Palikocie. Komorowski może szczytem inteligencji nie jest, ale swoje zgoda buduje powtarzał non stop, a wy znów w malinach. Nie głosować przeciw tylko wstrzymywać się i mówić no tak wszystko ok, ale gdzie te ustawy? Gdzie reformy? do 01.09 pozostało niecałe 2 m-ce gdzie podwyżki? Nie ma czyli pan prezydent kłamał? Tusk też? Polityka jest dla facetów przez F , a nie dla piaskownicy
-
Niezbyt oryginalna teza
Pisałem o tym w tekście http://ideologika.salon24.pl/205068,disneyland-albo-strategia-kaczora-donalda , polecam.
-
@Friant
A co powiedzieć o partii rządzonej przez łajdaka, który o Polakach mówi, że stoją tam gdzie ZOMO, albo że są przyjaciółmi mordercy Popiełuszki?
-
Panie Marku
Jestem przekonana, że nie będzie Pan miał okazji założyć wspomnianej koszulki. a szkoda, bo sama jestem ciekawa, jaką niespodziankę przygotował Pan dla premiera.
Palikot jest kwintesencją PO, więc nie mogą się go pozbyć, bo kto będzie wzbudzał emocje? Sami straszno-śmieszni dziadunie (Niesiołowski, Bartoszewski, Kutz) nie wystarczą.
Gowin już nieraz się oburzał na "język" Palikota. Zwróciłabym uwagę, że sztandarowy konserwatysta PO nie oburza się na treść przekazów wiceprzewodniczącego swojej partii.
Ten cały sąd koleżeński to jest jakaś farsa, śmiechu warta.
-
@pisior
a co powiedziec o D. T.ktory powiedzial POLSKA to nienormalnosc.???
-
tusk jest super...
Palikot może wszystko, Palikot dużo wie i dlatego ten inteligentny dureń wie,że jego pozycja jest nie do ruszenia. Palikot jest miarą naszej zdeprawowanej władzy. Na Palikota nie ma mocnych, to wentyl kipiących emocji PO pod durnymi uśmieszkami i bezczelnymi zapewnieniami o miłości i budowaniu zgody. W imię obrony własnych interesów władzy potrzebni są tacy trefnisie jak Palikot.
-
Pana Palikota wyrzucą z partii kiedy:
publicznie włoży sobie palec w tyłek, a później go obliże mówiąc, że to czekolada Milka
-
@autor
jak dla mnie prędzej wyleci Kaczmarek
-
Palikot przy Komorowskim, to jak Wachowski przy Walesie
tak mi sie wydaje.
-
@husarz11
Za głupi albo za młody jestes, żeby zrozumieć słowa Tuska z roku 1987... Ale to dobrze, że przypominasz własnie te słowa Tuska akurat teraz. Szczególnie czytając S24 - brzmią one niezwykle aktualnie i prawdziwie...
"Polskość jako zadany temat... Wydawałoby się: tylko usiąść i pisać. A tu pustka, tylko gdzieś w oddali przetaczają się husarie i ułani, powstańcy i marszałkowie, majaczą.
Dzikie Pola i Jasna Góra, dziejowe misje, polskie miesiące, zwycięstwa i klęski. Zwycięstwa?
Jak wyzwolić się z tych stereotypów, które towarzyszą nam niemal od urodzenia, wzmacniane literaturą, historią, powszechnymi resentymentami? Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej cały ten wzniosło-ponuro-śmieszny teatr niespełnionych marzeń i nieuzasadnionych rojeń?
Polskość to nienormalność — takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu. Polskość wywołuje u mnie niezmiennie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i Bóg wie co jeszcze wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam specjalnej ochoty dźwigać, a zrzucić nie potrafię (nie chcę mimo wszystko?), wypaliły znamię i każą je z dumą obnosić. Więc staję się nienormalny, wypełniony do granic polskością, i tam, gdzie inni mówią człowiek, ja mówię Polak; gdzie inni mówią kultura, cywilizacja i pieniądz, ja krzyczę Bóg, Honor i Ojczyzna (wszystko koniecznie dużą literą); kiedy inni budują, kochają się i umierają, my walczymy, powstajemy i giniemy. I tylko w krótkich chwilach przerwy rozważamy nasz narodowy etos odrobinę krytyczniej, czytamy Brzozowskiego i Gombrowicza, stajemy się normalniejsi."
-
@husarz11
... i dalej
"Gdy spisuję te luźne uwagi, czuję w każdym momencie, że coś umyka, że z wielkim trudem formułuję nawet banalne myśli. Refleksja zniekształcona jest nastrojem, emocją, a i te są zmienne. Bo choć polskość wywołuje skojarzenia kreślone przez historię, jest ona także przecież dzianiem się, jest niepewnym spojrzeniem w przyszłość. I szarpię się między goryczą i wzruszeniem, dumą i zażenowaniem. Wtedy sądzę — tak po polsku, patetycznie - że polskość, niezależnie od uciążliwego dziedzictwa i tragicznych skojarzeń, pozostaje naszym wspólnym świadomym wyborem.
Donald Tusk"
-
Palikot jest emanacją PO
powinien zostać. Z prymitywnym chamem jako wiceprzewodniczącym KPPO PO jest bardziej transparentna. A "transparentność" to jest jedno ze słów-zaklęć tej ferajny, prawda? Zatem pozwólmy im być transparentnymi.
-
autor
Niepotrzebnie porusza Pan temat Palikota. Myślę, że zakłada Pan, że Palikota nikt nie ruszy ale co będzie jak się Pan pomyli. Obecność Palikota w PO jest bardzo korzystna dla PiS gdyż wzmacnia lewicowo-liberalne skrzydło i może w końcu prawica w PO poczuje się na tyle źle,że przynajmniej niektórzy jej przedstawiciele opuszczą tę partię.
-
Dziadkowie Tuska w Wehrmachccie
Kogo interesuje ta sprawa niech obejrzy sobie na youtubie film "PO...a polskość Kaszub". Działacze kaszubscy opowiadają tan ciekawe historie o nim i jego rodzinie.
-
@flamenco
Całkowita racja.Od dziś tańczę tylko flamenco.
Pan Migalski wróci do formy, na pewno, za jakiś czas.
-
@pisior
dla takich slow nie ma wytumaczenia
-
@counter
Stosując taka jak ty erystykę, Palikot mógłby wyciągnąć krążące po sieci zdjęcia ze szczątkami prezydenta RP zrobione tuż po katastrofie i kto by mu udowodnił, że kłamie albo kogokolwiek obraża??? Mówi o faktach!
Kaczyński i Palikot stosują te same brudne insynuacje. Tylko Palikot jest bardziej dosadny i bardziej inteligentny...
-
@Autor
Palikot wyraził po prostu dalszą startegię PO:
1. Dalsze podsycanie konfliktu z PiS (to wciąż dla nich korzystne - w końcu agresywnie atakując PiS i Kaczyńskiego wygrali wybory prezydenckie).
2. Walka o twady elektorat SLD - stąd agresywny atak Palikota na Kościół.
Wyrzucenie Palikota byłoby strzałem w stopę. On jest niezbędny dla realizacji obu punktów.
-
@waldan
Żadne tam w twarz rękawiczką. Cham był poza kodeksem honorowym. Chama obijało się kijami.
-
@husarz11
To ty jesteś na tym filmie???
-
MM
Palikot nie zostanie wywalony, więc nie założy Pan koszulki z napisem Tusk jest super
-
ZŁÓŻ DO 8 LIPCA PROTEST WYBORCZY
PRZYPOMINAMY - TYLKO DO CZWARTKU 8.11.2010 MOŻNA ZGŁASZAĆ/WYSŁAĆ PROTESTY WYBORCZE DO SĄDU NAJWYŻSZEGO. WZYWAMY DO SKŁADANIA WŁASNEGO PROTESTU LUB DOŁĄCZENIA DO AKCJI PROTEST WYBORCZY W ZWIĄZKU Z NIEGŁOSZENIEM STANU KLĘSKI ŻYWIOŁOWEJ, PODPISANIA I WYSŁANIA PONIŻSZEGO PROTESTU
…………….., dn 07/07/2010
Nazwisko i imię ……………..……………….
Adres (ulica, numer) …..….……………………...
(Kod, miejscowość) ……………………………..
Sąd Najwyższy
Pl. Krasińskich 2/4/6
00-951 Warszawa 41
PROTEST WYBORCZY
Na podstawie art.129 Konstytucji, art. 72 i 73 ustawy z dnia 27 września 1990 r. o wyborze Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.(tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2010 r. Nr 72, poz. 467), zwracam się:
- z protestem z powodu naruszenia przepisów Konstytucji, ustaw, co miało wpływ na wynik wyborów.
- o stwierdzenie nieważności wyboru prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
UZASADNIENIE:
W dniu 20 czerwca i 4 lipca odbyły się wybory prezydenckie. Nastąpiły one po okresie klęski żywiołowej (maj/czerwiec), która dotknęła – jak wynika z danych MSWiA – 2157 miejscowości z ponad 14 województw. Niektóre gminy jak np. Wilków zostały dotknięte powodzią 2-krotnie, wiele mieszkańców straciło dobytek całego swojego życia, miejsca zamieszkania, pracy, dokumenty tożsamości.
Zgodnie z art.62 ust.1 Konstytucji Obywatel polski ma prawo udziału w referendum oraz prawo wybierania Prezydenta Rzeczypospolitej, posłów, senatorów i przedstawicieli do organów samorządu terytorialnego, jeżeli najpóźniej w dniu głosowania kończy 18 lat. Zgodnie z art.4 ustawy o wyborze prezydenta RP Wybory są równe; wyborcy biorą udział w wyborach na równych zasadach.Równość zasad, to nie tylko prawna równość każdego głosu i jegooddania w samych wyborach, ale oznacza równość faktyczną, czyli możliwość udziału obywateli w tych wyborach poprzez możliwość uzyskania informacji dotyczącej miejsc, w których można głosować, możliwość fizycznego dotarcia do tych miejsc oraz uczestnictwa w kampanii wyborczej. Mieszkańcy terenów powodziowych w tym względzie zostali poszkodowani, nie mieli faktycznie możliwości uczestnictwa w tej kampanii (brak miejsc zamieszkania, dostępu do mediów), mieli utrudnione możliwość fizycznego uczestnictwa w samych wyborach.
Ponadto zgodnie z art.228 ust.7 Konstytucji W czasie stanu nadzwyczajnego oraz w ciągu 90 dni po jego zakończeniu … nie mogą być przeprowadzane … wybory Prezydenta Rzeczypospolitej.Rada Ministrów naruszyła jednak art.228 ust.1 Konstytucji oraz przepisy ustawy z dn. 18.04.2002 r. o stanie klęski żywiołowej, nie wprowadzając na terytorium powodziowym stanu klęski żywiołowej. Wprawdzie przepisy art.228 ust.1 Konstytucji jak i art.2 oraz 4 ustawy używają sformułowanie o możliwości wprowadzenia, jednakże uwzględniając wykładnię celowościową przepisów, a także art.3 ust.1 pkt.1 ustawy wydaje się oczywiste, iż legislatorowi chodziło nie tyle o samą możliwość, co konieczność wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, w przypadku, gdy dotyka ona znaczących obszarów kraju, co miało miejsce w czasie tegorocznej powodzi. Nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej było zatem naruszeniem zarówno art.228 ust.1 Konstytucji RP jak i ustawy o stanie klęski żywiołowej. Nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej nastąpiło tylko ze względu na fakt, iż wówczas wybory prezydenckie musiałyby zostać odłożone, a mieszkańcy terenów powodziowych mieliby normalne możliwości uczestnictwa w nim i głosowania przeciw kandydatowi wspieranemu przez partię rządzącą. A zatem w imię wyboru danego kandydata na prezydenta, naruszono art.228 Konstytucji RP.
W świetle art.2 Konstytucji tj. demokratycznego państwa prawnego urzeczywistniającym zasadę sprawiedliwości społecznej oraz art.32 o równości wobec prawa (czego obywateli pozbawiono), oraz w imię zasady, iż bezprawie (nie wprowadzenie stanu klęski żywiołowej) nie może być podstawą prawnych rozwiązań, wnosimy jak wyżej,
………………
Podpis
-
@Chevalier
Mi się Palikot raczej z Jarosławem Kaczyńskim kojarzy... Choć poseł Migalski usilnie promujący wizerunek obecnego prezydenta RP jako mordercy (zwierząt oczywiście) w brudnym PRze zaczyna dorównywać szefowi swemu - Jarosławowi oraz koledze Kurskiemu :). Zobaczymy jak będzie dalej, ja wciąż mam nadzieję, że ten doktorat się na więcej przyda niż głupkowate zaczepki czarnopiarowe w stylu Palikota, Kurskiego czy Kaczyńskiego.
-
@Bieszczadnik
JK: Poważne źródła na Pomorzu mówią, że dziadek Tuska zgłosił się na ochotnika do Wehrmachtu
MM:Z tego, co wiem, dziadek Donalda Tuska był w Wehrmachcie, o czym prawdopodobnie nie wiedział sam Donald Tusk. Przypomniał mu o tym Jacek Kurski, ale powiedział prawdę
Widzi Pan różnicę?
-
@Ksymenes
Zacytowałem wywiad z JK. Skoro Pan nie potrafi go przeczytać ze zrozumieniem, a powtarza bzdury, to juz nie moja wina
-
@counter
"Z tym Wehrmachtem to lipa, ale jedziemy w to, bo ciemny lud to kupi"
Wie Pan kogo to słowa?
-
@Marek Migalski...@FUTREM W PALIKOTA...
Szanowny Panie,
Koszulki już były
to od wielu lat nic ORYGINALNEGO
w pamięci publiczności pozostały
jedynie koszulki piłkarzy,
ale to przecież strój zawodowy.
Myślę że jak dla Pana
i na taką MISJĘ...
to...
powinien Pan wdziać FUTRO
takiego MISIA
ze stosownym
i zamierzonym napisem...
a nie tam
jakieś "TISZERTY"
ot co.
-
@Marek Migalski
Eee tam,wyleci.Przecież Palikot to kwintesencja PO.Gdyby Tusk wylał Palikota,to zwolennicy stracą sens popierania PO,albo przerzucą swoją miłość na Niesiołowskiego lub Kutza.
-
@pisior
Cytowany przez spama o pseudonimie pisior tekst to był ostatni wysiłek umysłowy Tusku, w czasach, kiedy zastanawiał się, czy aby nie bardziej opłaca się zostać yntelektualistą. Snuł więc rozważania w modnym stylu, które są kompletnie bez znaczenia, nawet nie warto mu ich wypominać. Ważniejsze od tego bełkotu są jego czyny - od udziału w zamachu stanu 4 czerwca po katastrofę smoleńską - i jego przyjaciele.
-
@ Marek Migalski
A fe!
Nie umie Pan przegrywać. Wypisuje Pan, że Tusk jest super a najlepszym graczem Platformy jest Janusz Palikot. Niezniszczalny, niereformowalny, niezależny i liberalny bardziej niż cała reszta Platformy razem wzeta.
Kto inny osiągnąłby taki wynik w Lublinie i lubelskim? Kto inny pozbawiałby Platformę elektoratu tak skutecznie?
Zazdrość przez Pana przemawia, że - jakby się Pan nie starał - tak nigdy nie uda się Panu zdeprecjonować powagi politycznej Platformy tak skutecznie, ja robi to Janusz Palikot.
Myślę, że sie Pan nawróci i zacznie nosić koszulkę z napisem "Janusz Palikot - najlepszym piłkarzem PO!"
-
MM
Wywalanie lub nie, tego chama z PO jest mało ważne. Ważniejsze są błędy popełnione przez sztab J. Kaczyńskiego w kampanii wyborczej. Kaczyński stracił wiele przez konkurowanie z Komorowskim o elektorat Napieralskiego, czyli SLD. Kto zadecydował, aby byłych ormowców, ich dzieci i wnuków próbować pozyskać w drugiej turze? Co z tego wyszło? DUPA, DUPA, DUPA Halinko.
Jeżeli w kolejnych wyborach PiS nie wróci do wyraźnej retoryki antykomunistycznej, do haseł konserwatywnych, popierania przedsiębiorczości pod postacią równych i jasnych praw gospodarczych, likwidacji różnych przywilejów dla wybranych, to nie będzie na kogo głosować.
Siedzę 30 lat w przedsiębiorczości i wiem co mnie i już mojego syna uwiera. Wiem jakie warunki gospodarowania daje USA, Irlandia.
Nie przez przypadek jesteśmy notowani na pozycji 60 i dalszej w wolności gospodarczej. Turański system polityczny i wynikający z niego system gospodarczy oraz prawny próbował zmienić PiS, ale nieudolnie. Za tą próbę Kaczyńscy mnie ujęli. Co dalej zobaczymy.
-
@probronek
Ale przecież ja mogę mieć swoje zdanie na dyskutowane tu tematy :) A że w 2005 roku na życzenie partii Prawych (tfu...) i Sprawiedliwych (tfu, tfu, tfu...) szacunek do adwersarzy politycznych i poprawność polityczna poszły w diabły to mówię prosto i wyraźnie - tak co by trafiło za pierwszym razem. A Pstrągu - tak, tobie życzę choć odrobinę jego inteligencji. Wtedy może pogadamy. Tymczasem do niego raczej nie zaglądam, żeby mu nastojenia nie psuć ;)
-
do autora
czy zakładanie na siebie śmiesznych koszulek i wręczanie dziwnych prezydentów nie jest sposobem wypromowania własnej osoby i zbudowania kapitału politycznego w takim samym stylu jak robił to przez ostatnie kilka lat pewien bimbrownik z biłgoraja? nie widzę różnicy pomiędzy koszulką 'tusk jest super', a 'jestem gejem'. sorry, naprawdę nie widzę.
zanim został pan politykiem, a był politologiem bardzo ceniłem sobie pana jako osobę i pańskie osądy dotyczące naszej sceny politycznej. uważałem pana za człowieka obiektywnego i mówiącego z sensem. moje zdanie jednak zmieniło się drastycznie po wstąpieniu pana w szeregii partyjne i nie chodzi mi tutaj o to, że są to szeregi tej konkretnej partii, bo nie należę do grona ludzi, którzy na pis plują dla zasady. chodzi o to, że dawny migalski gdzieś odszedł, a w jego miejsce pojawiła się celebrytka, która stara się być na siłę przebojowa i zabawna. celebrytka, która przebierając się za hipisa, tworzy jakieś niezrozumiałe dla mnie heppeningi i która na siłę próbuje być fajna.
nie rozumiem naprawdę dlaczego wybrał pan tę drogę. chciałbym zrozumieć, ale nie potrafię.
-
jeszcze do autora
oczywiście chodziło o wręczanie prezentów, a nie prezydentów.:) chyba ostatnia kampania namieszała mi w głowie.;)
serdecznie pozdrawiam.
-
@Chrzan i Chili
Narodowy socjalizm !!!!!
-
@JanekPradera
2 tygodnie wcześniej dziadka z Wehrmachtu Najsztub wyciągnął Tuskowi w wywiadzie dla Przekroju. To znana i głośna sprawa, wielokrotnie omawiana w S24 z powołaniem z cytowaniem źródła. Zapewne w TVN i GW była skrzętnie przemilczana, a ponieważ Pan ewidentnie jest z tamtych rejonów i nie stać Pana na samodzielne poszukiwania, więc nie dziwię się, że fakty są dla Pan bzdurami.
-
@marlowe
Jak na razie to pisklactwu mięknie rura przed Palikotem
Oj mamy z was polewkę,a Migalski niech sobie strzeli "jointa"bo hi-pis z niego wielki jak trąba
-
@ossala1703
Ot, właśnie o to chodzi. Prosty mechanizm, proste wyjaśnienie :)
-
Palikot
Notorycznych klamcow, pospolitych chamow, glupcow i paranoikow jakos nikt nie wyrzuca z pisu. Pozbyto sie za to co inteligentniejszych zeby nie zaslaniali prezesa. Zrobcie porzadek na wlasnym podworku !!!!!
-
@san
A kogo to interesuje kto miał gdzie dziadka czy babcię.
Dzieci,wnuki,prawnuki itd nie odpowiadają za czyny i życie swoich przodków.
Może lepiej zajmij się TAJNYM WSPÓŁPRACOWNIKIEM "SB" Jarkiem Kaczyńskim jako jedyny antykomunista nie siedział w pierdelku komuszym lecz żył jak pączek w maśle gdy inni stali w kolejkach po chleb,cukier itd. lub tak jak Bronisław Komorowski, siedzieli w komunistycznych więzieniach.
-
@sierra
Musieli by prezesa wyrzucić...
-
: D
hehe, Pan to ma pomysły :P
-
MM
"... bo w PO jest wielu sensownych ludzi..." dodać należy, że i w PIS-ie sporo rozsądnych ;-)
Przykładowo niajaka Nelly ROkita znów robiła za prawdziwą twarz PiS-u w "kropce nad i". Ta ma talent i masę "rozssssssądku". Z iloscia rozumu przekraczjacą normy dopuszczone ustawą. Rozbroiła nawet przygotowaną na każdą sytuację Monikę O.
A i Pan jest przykładem rozsądku w PiS-ie, ale ale - kiedy Pan raczy odszczekać swe fachowo-politologiczne przepowiednie odnośnie pewnego zwycięstwa Kaczyńskiego w wyścigu perezydneckim?
Obok rozsądku, konieczna jest politykowi szczypta pokory.. dałeś Pan na niwie zawodowej ciała Panie "doktorze" od politologii... a i w polityce robi pan bardziej za PiSiorkowego palikota lub Papkina - sam już nie wiem którego bardziej.
-
@probronek
Jest. Spokojnie.
-
autor
Marku, Mareczku, politologu, dlaczego zajmujesz sie konkurentem i namawiasz, zeby go wyrzucili z innej partii niz reprezentujesz? O co chodzi? Przeciez reprezentujecie podobny poziom i moralny i podobnie widzicie swiat polityczny, show, media, zadyma, happening. nasladujesz Palikota od dawna i nagle mentora chcesz wyrzucic z innej partii. palikot nie jest problemem politycznym, jedynie medialnym. Zyje mediami, media zyja z niego. Tak samo jak Kurski czy Ziobro po drugiej stronie. Ludzie to lubia, ludzie, ktorzy chlona media. Mnie media malo interesuja jak i Palikot. Cenie jego wyksztalcenie filozoficzne, jego zainteresowanie kultura, nie cenie jego chamskich tekstow, ktore niestety sa ponizej pasa. ALe nie bede go wyrzucal z partii do ktorej nie naleze. Troche wyglada na to, ze kolega chce sie pozbyc konkurencji.
PS. Metoda insynuacji to metoda kaczynskiego, palikot po prostu metodami jarka robi cos a rebours.
-
@pisior
Spadaj trollu.
-
@szukam prawdy
W Łodzi też były (przynajmnniej tam, gdzie widziałem) nóweczki.
-
@ Autor
Nic się nie zmieni POlacy takich po prostu mają idoli i może rzeczywiście tylko na takich zasługują. Nieśmiertelny Kaczmarski już dawno to spuentował:
Kariera Nikodema Dyzmy - Jacek Kaczmarski
http://www.youtube.com/watch?v=SJ6HBJs_vR0&feature=related
-
@Marek Migalski
.. może Tusk pójdzie drogą PiSu i niewygodnych chamów wyrzuci na zesłanie na stanowisko w europarlamencie? ..
-
@WYZWOLENIE
I jeszcze napiszcie do sw. Mikolaja :-)
-
Piszę to do pana jako jedna z wielu osób które mają zastrzeżenia do prawidłowości
liczenia głosów w ostatnich wyborach prezydenckich.
Dziś mija ostatni dzień na złożenie protestu w sprawie podpisów składanych w obwodowych komisjach - w wielu z nich na rozdzielnych listach w poszczególnych turach wyborów.
To bardzo ważne- przy takim rozkładzie głosów istniała b. duża szansa na nieprawidłowości tego procesu i 'podrasowanie wyników' Komorowskiego.
-
@autor
" Wiele razy już to obserwowaliśmy - najpierw gnuśny wesołek z Lublina coś gadał, potem w PO podnosiło się oburzenie, premier wyrażał swój żal i smutek...po czym wszystko wracało do normy."
Dopóki macie w PiS takich ludzi jak Jacek "kłamca, kłamca" Kurski, Arkadiusz "matacz" Mularczyk, Antoni "Policmajster" Macierewicz, Artur "zachodzi pewna OBAMA" Górski to wasza krytyka jest najczystszą hipokryzją.
Mam nadzieję, że PO w końcu jednak Palikota ukara (zawieszenie było by w sam raz). A w waszej partii również wyciągną z tego wnioski. Panu też przydałaby się przynajmniej solidna reprymenda.
-
@pisior
komuchu mozg ci juz wyparowal
-
@lordpilot
Mam nadzieję, że PO w końcu jednak Palikota ukara (zawieszenie było by w sam raz).
Eeee, nie można ukarać "najlepszego piłkarza Platformy". Posiedzi na urlopie, zabiorą mu - za karę - jakieś komisje "przyjazne Państwo" i tyle.
-
To odwrócenie uwagi
Od informacji że rosjanie nie oddadzą nam żadnych materiałow więcej dotyczących śledztwa w Smoleńsku.
Teraz wszyscy mają inny temat.
-
Będzie jak zawsze
Jestem przekonana, że nie spotka Palikota żadna dotkliwa kara. Pozbawią go funkcji vice-szefa PO na jakiś czas, aby po chwili niewspółmiernie nagrodzić.Może nawet wywalą pokazowo na chwilę, by po czasie pokuty przyjąć jako syna marnotrawnego. Oczywiście w mediach ogłoszą jak bardzo są prawi i sprawiedliwi. Lud TVN-owski i GW-nowski to chwyci i karawana dalej jedzie. Nawiasem mówiąc czemu kara ma dotknąć tylko Palikota? A co z Niesiołem, Kutzem, Piterą, samym "wszechmiłościwym" Tuskiem? Zresztą całe PO szkodzi i niszczy Polskę!!!!(małe wyjątki pewnie by się znalazły, ale już sam fakt bycia w tej partii świadczy o tych ludziach)
Ostatnie notki
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
26.05.2012 11:52 13 -
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
Gdyby Bartosz Arłukowicz nie poszedł na służbę do Platformy, dziś byłby liderem SLD, jego partia miałaby powyżej...
25.05.2012 16:36 33 -
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
Za chwilę przyjmiemy rezolucję w sprawie Ukrainy. To niezła rezolucja, bo nie spełniło się marzenie tych,...
24.05.2012 10:39 7
Moje ostatnie komentarze
-
zgrabne i śmieszne - gratuluję. W nagrodę na naprawdę fajną robotę jedna rada za darmo -...
26.03.2012 07:48
-
Panie Grzegorzu, pisze Pan, że nie chce używać argumentów ad personam, po czym pisze o mojej...
21.03.2012 13:15
-
zgadzam się w obu wnioskami. A co do diagnozy - Kowal nie zaproponował naszego powrotu do PiS,...
16.03.2012 06:30
-
Dzięki za polemikę. Ale albo jest tak,jak pan pisze na początku (ze to sprytny plan premiera i...
09.03.2012 14:45
-
marek, mozesz mi go przeslac jako link na priva? bede wdzieczny - przyda sie na proces:)))
27.02.2012 08:13
Najpopularniejsze notki
-
PiS to nie sekta - to struktura gangu dealerów narkotyków
komentarze: 244
-
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa. Kłamcy, kłamcy, kłamcy.
komentarze: 203
-
Krętactwa Wałęsy były kłamstwem założycielskim III RP
komentarze: 156
-
Jestem przeciw głodówce. Nie takie metody, Panowie!
komentarze: 150
-
O BY, złodziejstwie politycznym, sexy tematach i TVN
komentarze: 144
Aktywne dyskusje
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
komentarze: 13ostatnio: NOWYTOR5
-
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
komentarze: 33ostatnio: SOWINIEC
-
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC
-
Z J. Senyszyn o lewicy, kościele i dialogu.
komentarze: 25ostatnio: SOWINIEC
-
Między "zęboszczerzącymi", a "opadłowargastymi".
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC



Zostanie, zostanie. Bez niego już nie ma PO. Poza tym jako poseł niezależny zacząłby kąsać swoich.
Pozdrawiam