Czy PO skończy jak SLD?
-
Drugiej afery Rywina nie będzie
-
Marek
Na razie wszystko wskazuje ,że to PIS skończy jak SLD
-
"...Bo - nie porównując działaczy PO do kryminalistów - ..."
A dlaczego nie?
Te Nitrasyy, Drzewieckie, Schetyny, Rosoly, czy inne Ryski-Miski... To do czego ich mozna porownac, jak nie do wspomnianych?
-
@MM
"Bo też dzisiaj PO jest mniej więcej tak samo potężna, jak postkomuniści dekadę wcześniej"
Nie trzeba sięgać w tak odległą przeszłość.
Platforma jest prawie tak samo potężna jak PiS 3 lata temu.Prawie tak samo, bo nie ma prezydenta.
PiS był potężniejszy od PO i jak skończył?
Na oślej ławce - jak powiedział Pawlak i z euroMigalskim, który nie ma nic do powiedzenia w sprawach realnych, więc skupia się na pisaniu PIKUSIÓW, czyli notek o kwestiach nieistotnych.
Pa ;)
-
Panie Europośle
Może zainteresowałyby Pana dwa ostatnie stanowiska POKiN, umieszaczone na moim blogu? W sprawie Skorusa warto byłoby podjąć działania.
-
Czy już PO się rozpada?:)
ale czy już? Nie? na pewno? A moze jednak już?:)
-
@Cezary Krysztopa
Czy już PO się rozpada?:)
ale czy już? Nie? na pewno? A moze jednak już?:)
hehehe :-)
Pa;)
-
@Cezary Krysztopa Czarusiu drogi zostawimy PO w tej balii
którą stworzyło - będą musieli sami po sobie sprzątać.
Wielu SUKCESÓW !!!!! :)))))))))
-
@cd Czarusiu mogę już zupełnie otwarcie napisać że partia rządząca
nie potrafi wykorzystać nawet jednej 100tnej pieniędzy europejskich które były przyznane nam w ramach tego nieciekawego paktu pod nazwą EU- a to tylko dlatego, że zabierają się za kręcenie przy stadionach (jedyna rzecz którą ruszyli i jedyna taka przy której tak łatwo dobrać się do lewej kasy). Ten fakt zna każdy średnio rozgarnięty zarządzający (manager) średniej firmy (bo o koncernach nawet nie wspominam).
To tylko w tej kwestii która Czarusiów interesuje najbardziej :)))))
-
@Kataryno
Ale kto ma wesprzeć PiS w aferze hazardowej ?
Sama czytasz tych 80% matołków dziennikarzy i ich celem jest zrobienie z afery niestosownych rozmów a z PiS partii oszołomów a z PO partii wszelakiej cnoty.
-
@MM
Rzeczywiscie, to jest wishfull thinking.
I najlepszym dowodem na to jest to ze zajmuje sie Pan bez ustanku "nie swoja" partia. Jak sie samemu nie ma nic do zaoferowania to coz pozostaje? Przeciwnika dolowac. Mozna i tak ale chluby to Panu nie przynosi. Panskiej partii tym bardziej.
-
biedroneczko:)
wiedziałem że mnie kochasz ale nie widziałem że aż tak ;)
-
@Lchlip znowu inwazja płatnych miłośników PO?
przecież trzeba być idiotą by małpę z brzytwą chwalić. Zwłaszcza taką którą obcina uszy, oczy i język.
-
szybki:)
Mniejsza o PO, która księżniczką z bajki z pewnoscią nie jest ale Pan Europoseł powienien chyba scenariusze do komiksów zacząć pisać;)
-
bardzo trafny komentarz
PO jest trefne, i wiekszosc wyborcow pojmie to predzej czy pozniej, do tego polega na trefnisiach, jak palikot czy tez wystepy Tuska, ktore tez sa zwykla blazenada clowna ulepionego przez Merkel na potrzeby UE.
Ale na dzien dzisieszy nic nie zapowiada wojny miedzy czlowiekiem sluzb, ktory ma duze szanse zostac preziem tego biednego kraju, a jego pryncypalem.
Ten potomek wybitnej (kiedys) rodziny ma przeciez tylko jeden cel przed soba (oczywiscie oprocz celow reprezentacyjnych, ktore Platforma dziwnym trafem uznaje za wielka polityke ..:)
a ten cel to jest pilnowanie intersow slzb i ukladow biznesowo-politycznych ktore reprezentuje
-
@Lchlip cd jeśli szuka pan pracy - zapraszam do grabienia ogródka
zanim opuszczę ten łez padół- na pewno zapłacę lepiej niż ci złodzieje na górze oczywiście - nie płacę z góry ale za usługę WYKONANĄ :))))
-
@kataryna
Nauczyli się rządzący jak kłamać bezczelniej i zmuszać do kłamstw służby oraz media. Zamordyzm władców postępuje i widać to codziennie w gazetach i telewizjach. Dziś Wyborcza w sojuszu z Wojtunikiem judzi społeczeństwo przeciw Kamińskiemu i jego CBA. Na pierwszej stronie. Na trzeciej wywiad z Komorowskim. Takie same ataki w Onetach i TVN-ach. Zatem kataryno, to nie PiS marnuje aferę hazardową, lecz medialnie jest ona zgaszona i ośmieszona. Konfrontacji Kamińskiego z Tuskiem nie będzie i nie zależy to od geniuszy z PiS-u lecz od odżywającego układu kłamców elitarnych. Rządowo-medialnych. To tak jakbyś kopała się z koniem lub znalazła się w przejściu podziemnym z pięcioma bandziorami. Twoje szanse są minimalne, bo nie jesteś Brucem Lee w spodnicy.
-
@Cezary Krysztopa ponieważ oczekuję potomstwa zastanawiam się jakie
fluidy wpływają na takie obniżenie męskości jak u pana. Stąd poważnie rozważam opuszczenie kraju i pozostawienie go dziewczęcym 'czarusiom'. To dobra szkoła - pod Putinowskim butem szybko przypomnicie sobie jak dobrze się żyło z harówki np takiego mojego męża.... Ale wtedy już będzie za późno bo będziemy na Antypodach :).
Całuski
-
Nie wierz powierzchowności
Witam
wszelkie ruchu niby destrukcyjne są sterowane i kontrolowane przez naczalstwo PO, wymaga tego pustka która zaczyna byc widoczna w tych szufladach pełnych pomysłów, prosze zauwazyc , że PO ostatnio nie ma marzen ani inycjatywy wobec czego ma wojenke , przy bardzo dobrze dobranych osobach Palikot niby cham i Mucha kobieta , która nie wypada za bardzo flekowac.
-
@Cezary Krysztopa
myslalem, ze pana to raczej smuci, ze taki syf dalej trwa. Chyba pan na takie dziadostwo i pozoracje polityki nie glosowal, co ?
To ze PO nie pada jest raczej dla rozumnego wyborcy powodem do melancholii niz do schadenfreude
-
> biedronka sie odezwala?
Czy Ty kiedykolwiek mialas cos sensownego do powiedzenia? Wiem ze Ci sie tak wydaje ale czy nie szkoda Twojej klawiatury na to stukanie? Jezeli nie, to mozesz dalej walic z grubej rury!
-
@Lchlip gdy był pan moim synem to waliłabym pana do wieczora
aż nauczyłby się pan szanować dorosłych - a przede wszystkim własnych rodziców. Ot żeby nie wyrósł pan na 'czarusia'. Póki co robisz pan za pacynkę więc nie głosuj pan bo to mało zabawne - raczej megażałosne.
-
@Cezary Krysztopa
to nie scenariusz ale precyzyjny komentarz polityczny.
Naprawde trudno zrozumiec - o co panu chodzi, o co sie pan czepia. To co pan dzisiaj pisze przypomina trolli platformy niz sensowny post, am sorrrry...
-
@biedronka
EOT
-
@Cezary Krysztopa
Ech Czarku, Czarku Ty nasz ukryty milosniku Platformy Obywatelskiej. Niby wie ze zle robia ale boi sie powiedziec prawde :) Boisz sie ze Ci nie beda chcieli rysunkow publikowac czy jak? Bo przeciez mi nie powiesz ze jestes takim lemingiem jak reszta tych "milosnikow" i brak Ci wlasnego rozumu...
-
@
"Być może jest to wynik wishful thinking, ale mam wrażenie, że obecnie podobny proces zaczyna przebiegać w Platformie."
Chyba to faktycznie pobożne życzenia. Do upadku Platformy trzeba by było aby w pisie było mniej Gosiewskich, a więcej Migalskich.
-
@Lchlip
Biedronka Pana nie ty-ka wiec i Pan niech sie troche ogarnie i nauczy sie zwracac do ludzi z kultury a nie tylko walic na odlew kijem basebol-owym. Kultury sie w kiosku nie kupi ja sie z domu wynosi.
-
@all -nasi przyszli gimnazjaliści w ramach 'testu kompetencji'
mieli chyba pisać rozprawkę o Wielkich Sukcesach partii rządzącej bo chyba o to chodziło ministerstwu z tą tematyką.
Ja proponuję wobec tego na początek o sukcesach w gospodarowaniu pieniędzmi unijnymi ( o państwowych nawet nie wspominam) i małe pytanie retoryczne DLACZEGO udało się to gospodarowanie tylko w przypadku stadionów i afer hazardowych? :))))))).
Gangsteriada, tylko który tresowany gimnazjalista o tym napisze.
-
@wikary: "...że to PIS skończy jak SLD"
A gdzie tam! PiS skończy jak ZChN.
-
Autor
Dopóki w PiS-ie czy koło PiS-u będą tacy ludzie jak Pan, to PO nie ma się czego obawiać. To Pan pracuje na wyniki wyborcze PO. I nawet gdyby PO się chciało dobrowolnie zawalić czy też "implodować", ludzie popatrzą na Pana, poczytają co Pan wypisuje i zagłosują na zawaloną, implodowaną PO.
W 2007 roku też głosowali nie dlatego, że kochają PO, tylko dlatego, że nie mogą już patrzeć na PiS, Żółwiku!
-
Dobre rady M,M,
Martwi mnie "troska" europosła M.M. o PO. Panie politologu, na Pana miejscu siedziałbym cicho. Niech ta wredna PO w końcu się wyłoży. Pańskie ostrzeżenia mogą ten proces uniemożliwić a co najmniej opóźnić. Z kim Pan w końcu trzyma?
-
Można by sobie życzyć aby szybciej niz póxniej to nastąpiło,ale
racje ma Kataryna,że aby to nastąpiło musiała by wystąpić nowa afera "Rywina", ale póki co na to się nie zanosi, co widać po aferze hazardowej, którą bezczelnie zamiata się pod dywan.
-
melgibson:)
mnie to najbardziej smuci ze opozycja zamiast sie do roboty wziasc woli odprawiac gusla i wrozyc z fusow
-
@Cezary Krysztopa hehe opozycja powinna budować te autostrady - niewidki
żeby pracować na sukces PO. Ach ci chłopcy - tacy dziewczęcy ostatnio.....
-
@Kazek39 myślałam, że pęknę ze śmiechu jak mi dziecko powiedziało,
że wyniki testów będą w czerwcu bo 'komputery sprawdzają :). Gdyby ministerstwo miało wychowywać to mielibyśmy idiotów takich jak w rządzie. Cóż rozprawkę o 'ludziach sukcesu' też pewnie sprawdzają 'komputery' :))))))).
Wielka ściema a ludzie obojętnieją ale jeśli będą obojętnieć na takie sprawy to prędzej czy później odbije się to na ich prywatnym życiu. Widzę przecież co jest dostępne w kraju i jaki mamy poziom życia.
Nie da się myślącym ludziom wciskać tej ściemy więc bazują na obojętności. Ale za obojętność też się płaci.
Pozdrawiam
-
@ autor
Chciałbyś!!!
-
@Radek K.
Z przyjemnoscia to uczynie jezeli sie przedstawi. Pan / Pani zwracam sie jedynie do osob podpisujacych sie imieniem i nazwiskiem. I nie oczekuje rowniez ze do mnie musisz sie zwracac forma Pana.
Czy jest to wystarczajaco jasne dla gloszacego reguly savoir-vivru?
-
..
.. Marek Migalski coraz bardziej zaczyna przypominać Urbana .. staje się takim połączeniem Wernyhory i opluwacza .. no i trafia jak ślepa kura w ziarno ..
-
@Cezary Krysztopa
OK :))
ma pan troche racji.. :)
-
@Lchlip
U mnie widnieje imie i pierwsza litera nazwiska i od Pana nie zycze sobie ty-kania. Jasne? Kultura nakazuje ze jesli z kims nie przeszlo sie na ty powinno sie zwracac w formie per Pan. Moze Pan byc nawet 13 letnim chlopcem ktory sobie wypisuje bajki w internecie ale z racji tego ze Pana nie znam kultura nakazuje mi mowic wlasnie w tej formie a nie innej. A juz do kobiet tym bardziej.
Niektorzy po prostu tego nie rozumieja.
-
melgibson:)
ciesze sie ze doszlismy do porozumienia:)
-
@Radek K. pan 'Vivr' chlip od przyspieszonego kursu jęz. francuskiego
dla przyspieszonych dyplomatów niestety nie jest w stanie wychwycić takich niuansów jak zasady zachowania w publicznych relacjach męsko-damskich :))))). Chyba nie warto strzępić języka dla partyjnych pacynek...
To taka późna medialna młodzież co to ani tabliczki mnożenia, ani jęz. polskiego ani innych języków ani nawet podst. zasad fizyki nie opanowała :).
Za to są to dzieci tzw. SUKCESU :).
-
@biedronka
Tacy mlodzi "wykrztauceni" z wielkiego maista?
-
Nic dwa razy się nie zdarza...
a szczególnie wtedy, gdy w rządzeniu Polską występuje kolesiostwo. W kolesiostwie (nie mylić z koleżeństwem)występuje solidarność, w tym negatywnym znaczeniu.Pojęcie odpowiedzialności, za błędy kompromitacje, afery, nie istnieje. Wszystko jest załatwiane przy kieliszku, lub kuflu albo na boisku kopanej piłki. Pan Marek trochę o tym zapomniał.
-
@Radek K.: kreowani na ich idoli
bo raczej młody nawet 'wykrztaucony' nie nazwałby się sam z siebie 'chlip'. To taka wersja wzorca medialnego. Prototyp 'komputerowy' :).
Pozdrawiam
-
@Cezary Krysztopa
gdyby ONI tak dochodzili do porozumienia jak my, ech :)
szansa na zycie jak w Madrycie bylaby wieksza,
a tak mamy Pernambuco
czyli "Stawiam na Tolka Banana"
co do propagandystow tv z okresu stanu wojennego to tez bez litosci wyslalabym ich na zasluzone emnerytury
przeciez zawsze mozna zajac sie wnukami
a ta pracowitosc (radosna tfurczosc...?)
Polakow w kraju zaczyna nas tu w Europie troche przerazac ....
Przeciez Europa to wielki park kultury i wypoczynku, a wy tam zapylacie, zapychacie, ze az mi sie wstyd robi
pzdr. :)
-
@panie Marku
Zapomniał pan napisać o AWS, bo i oni tak skończyli chociaż nie mieli afer na miarę tych jakie dziś są upubliczniane.
Myślę,że Polacy jako naród nie pozwolą na mega partię obywatelską pomni doświadczeń z PZPR,AWS,SLD ... no i z zazdrości, by komuś było lepiej :-))))
-
@Marek Migalski
Pewnie ma Pan rację, że w PO urochomiły sie procesy podobne do tych, które swego czasu doświadczyły środowisko postkomunistów, a były związane z jego nieograniczoną potęgą i niesłabnącym poparciem społęcznym.
Tyle, że w przypadku postkomunistów te zjawiska stały się widoczne dla opinii publicznej dopiero po podwójnym zwycięstwie wyborczym i Polacy mieli następnie całą kadencję na przekonanie się mają do czynienia z sitwą.
Teraz sytuacja jest inna, bo rysy pojawiają się przed wyborami. Jest pytanie, czy będą na tyle wyrażne, aby zostały dostrzeżone przez społeczeństwo i przeniosły się na wynik wyborczy PO. To jest też trochę kwestia czasu jaki pozostał do wyborów, bo może się okazać, że jest go za mało, żeby spory wewnątrz PO wystraczająco się rozwinęły.
Gdyby jednak spoęłczeństwo oceniło jeszcze przed wyborami, że PO stała się za bardzo pewna siebie, wówczas pojawi się szansa dla Was. Pytanie, czy będziecie w stanie ją wykorzystać. Gdyby bowiem PO w tym stanie wewnętrznym wygrała jednak dublet to prawdopodobnie przestaniecię się liczyć jako PiS, a z łona samej PO w wyniku podziałó wewnętrznych i fuzji z knapami Dorna i Jurka wyłoni się nowa partia prawicowa.
-
PO skończy tak jak Pis
Mam nadzieję, że PO skończy tak jak teraz kończy Pis, a kiedyś skończyło SLD.
Tylko za kilka lat.
-
@Autor
Doprecyzujmy:
to była wojna nie tyle między Millerem a Kwachem, ale między bezpieczniakami których słupem był Miller, a bezpieczniakami, których słupem był Kwach :).
Reszta się mniej więcej zgadza: towarzystwo rozbestwione swym powodzeniem zapomniało o starym rosyjskim powiedzeniu, szczególnie aktualnym w ich sowieckiej ojczyźnie (Moczar: "Dla nas, partyjniaków prawdziwą ojczyzną jest Związek Radziecki!"): "Tisze jediesz, dalsze budiesz!".
I zaczęło się napieprzać publicznie, uruchamiając swe medialne pieski, co spowodowało nieplanowane skutki uboczne - upadek całej formacji.
Tego błędu już drugi raz nie popełnią.
W ramach likwidacji skutków tego "błędu i wypaczenia" tudzież wycierania rozlanego mleka musieli już machnąć ręką na postkomunę którą przez te awantury niechcąco spuścili na szczaw i postawić na nowego słupa - PełO i Tuska.
Być może zresztą w tym machnięciu pewną zachęcającą rolę grał przykład putinowski, czyli pełna emancypacja bezpieczniaków od polityków :).
(Rosja to nie państwo, które ma swoje służby, ale służby, które mają swoje państwo :D)
Kacze zwycięstwo w 2005 to był tylko następny wypadek przy pracy i jeden z następnych nieplanowanych skutków ubocznych, który został szybko w duchu przywróconej jedności naprawiony.
Więc kolejnej napieprzanki w zwycięskim obozie w tym stylu co wówczas już nie przewiduję.
Chyba, że bardak pierdyknie jeszcze spektakularniej niż Grecja, państwo zbankrutuje i przestanie płacić swym pracownikom i emerytom - wtedy w ramach lansowania ciemnemu ludowi następnego słupa może nastąpić nawet i dekapitacja PełO i Donaldu :).
Ale takie rozwiązanie jest zawsze obarczone ryzykiem wystąpienia podobnie nieplanowanych skutków ubocznych jak ówczesne zwycięstwo PiS, więc zostanie zastosowane tylko w ostateczności.
Myślę, że w razie czego nawet UE (a ściślej trzęsące nią Niemcy) pomoże swym pełowskim pupilom i sypnie kasą :).
A więc, jak to mawiają młodzi - "kaszana forever"...
-
@toyah
Niech no tylko przeminie okres wyborczy to zaraz się okaże, że jesteśmy w podobnej sytuacji co Grecja(musi dalej pożyczać na coraz gorszych warunkach i zadłużać się), a "zielona wyspa" przemieni się w brunatne błoto.
Wtedy rudy pokaże na co go stać i lemingom zaczną otwierać się oczy.
-
@35stan jeszcze nie jesteśmy, ale co się robi z Grecją to już UE pokazała
stąd i poważna nauczka dla społeczeństwa co się stanie ze społeczeństwem, które będzie utrzymywać zapyziałe rządy bałwanów. Na razie druga w kolejce do greckiego krachu jest zreformowana komunistycznie Hiszpania.
-
@kataryna
"Afera Rywina a nie konflikty rozwaliły SLD."
Uważam inaczej.
To nie tylko afera Rywina, a jej wpływ był tak duży tylko dlatego, że wpisał się w te konflikty.
Wyobraź sobie taki WIELCE HIPOTETYCZNY przypadek, że pozycja Michnika i Agory byłaby w mediach i we władzy podobna pozycji Kamińskiego, CBA i PiSu: Michnik za rozdmuchanie sprawy zostałby wyśmiany i zniszczony.
Zaraz skończyłyby się prenumeraty GW w urzędach państwowych, fiskus przypomniałby sobie i zakwestionował wszelkie ulgi podatkowe dla Agory, i jak nic wszczęte zostałoby śledztwo przeciw Michnikowi :).
Efekt afery Rywina był taki jaki był tylko dzięki temu, że szeroko i niepochlebnie dla SLD nagłośniono ją w mediach.
Co między innymi było także i pochodną pozycji politycznej Michnika i jego środowiska.
Także tej międzynarodowej.
Oczywiście i Michnik wykazał się tu alienacją władzy (władzy "szarej eminencji" i duchowego guru ćwierćinteligencji): błędnie zakładał, że to mu nic a nic nie zaszkodzi :).
Dlatego z tym Twoim zdaniem:
"Gdyby dzisiaj jakiś Rywin przyszedł w imieniu Tuska do Michnika, to Michnik by już nie był taki nieostrożny, żeby sprawę rozdmuchać i pozwolić się na niej upaść opozycji."
całkowicie się zgadzam :)
-
Kto i jak skończy?
SLD się nie skończył,oni przeszli do naturalnych dla nich politrozmiarów skurczywszy się nieco.Uważam że skurczą się jeszcze bardziej. Skończył się AWS,ZCHN,UD.
I taki los zapewne czeka PO.Oni nie mają możliwości kurczenia się.To jest politgrupa ewidentnych koniukturalistów o bardzo małym przygotowaniu politycznym do pełnienia swojej roli.Najlepszym przykładem jest ich koniukturalny krytycyzm przy opanowywaniu sceny politycznej.
-
@PHK1
"Zapomniał pan napisać o AWS, bo i oni tak skończyli chociaż nie mieli afer na miarę tych jakie dziś są upubliczniane."
Jak to nie mieli! A afera z PZU to pryszcz!
Eureko "zainwestowało" 3.71 mld zł(a do tego nie swoje a pożyczone, co było złamaniem prawa), by po 10-ciu latach wyprowadzić w ramach "ugody z PO ok. 20 mld zł- to się nazywa przebicie!
A do tego trzeba dodać jeszcze złodziejską prywatyzację banków.
-
nie, Panie doktorze!
Nie skończy. Bo oprócz implozji SLD na horyzoncie były PO z miłym Tuskiem i wiarygodnym Rokitą oraz PiS z niezłym Kaczyńskim, Dornem, Ujazdowskim, Marcinkiewiczem, Zalewskim itd. A teraz co im grozi?
pozdrawiam
-
@35stan
"Wtedy rudy pokaże na co go stać i lemingom zaczną otwierać się oczy."
A niekoniecznie...
W końcu zawsze można ogłosić, że sabotażyści i odwetowcy z PiSu zrzucają stonkę na pola i ona wyżera plony...
Albo prezydent Kaczyński - jeśli jakimś cudem wygrałby wybory - stosując obstrukcję, destrukcję i dekonstrukcję zbawczych rządów PełO, uniemożliwia im zapanowanie nad kryzysem...
Dlatego też wcale nie jest wykluczone, że w pewnym momencie PełO (a raczej jej zwierzchnicy i chlebodawcy) po głębszej analizie sytuacji postawią na zwycięską reelekcję Kaczyńskiego:
dobrze jest mieć na podorędziu jakichś dyżurnych agentów i sabotażystów, na których da się w oczach ciemnego ludu skutecznie zgonić swą indolencję :)
-
@Lchlip
Faktycznie do grabi i wideł byś się nadawał, ale tak na wszelki wypadek, to przy grabieniu musiał by Ciebie
popilnować ktoś z firmy Zubrzycki i sp. z oo. Oraz
konieczne detektory do metalu, tak na wszelki wypadek.Jak to mawiał wasz guru ''Ufaj i kontroluj''?
Żadne chlipy, żebyś się nie mazał.Chłop jesteś.Jeżeli
z nieboszczką platformą jest tak dobrze, to co Ty tu robisz?
-
Dzisiejszy fatalny stan SLD
Czy aby nie nazbyt optymistycznie? Umknęło Panu jedno: ostatnie referenda / wygrane przez opozycję/ i silna rola lokalnych struktur lewicowych. Jaki przekaz poszedł w Polskę? " Może i jesteśmy słabi - na poziomie centralnym ale mamy silne zaplecze regionach. Uważajcie!"
Jedna rada /z góry przepraszam za truizm/: PO przegra wtedy gdy PiS poważniej potraktuje tzw Polskę regionalną, zwykłych ludzi i ich problemy.
Proste? Tak, ale dla PiS chyba niewykonalne.
Pozdrawiam.
-
Panie Doktorze,
a Donald Tusk nie wróci czasem do walki o prezydenturę ;)?
Się czasem zastanawiam, czy Pan Doktor wtedy tak szczerze, czy żartem, albo z wyrachowania jakiegoś częstował nas bajkami o Babci Aurelii, Putinie Władimirze i Donaldzie Tusku. Pozdrawiam.
-
Kolo fortuny nie dla PiS-u?
Komentarz Marka Migalskiego zaklada milczaco, ze rozpad PO otwiera droge do wladzy PiS-owi lub silom - jednej czy wielu, ktore wylonia sie z tej formacji. Wydaje sie jednak, ze moze sie to okazac zwyklym poboznym zyczeniem. Pamietajmy, ze po 1989 roku Platforma Obywatelska to juz drugi kostium partyjny obozu lewicowo-modernizacyjnego. Pierwszym byly UD/UW oraz KLD. I rzadzily Polska, a po zmianie warty paleczke przejeli poistkomunisci. Wlasciwie powinienem napisac, ze PO to kostium numer dwa i pol. Z tego wzgledu, ze w nastepnej odslonie pojawil sie AWS - lodz pijanych wikingow, jak ich nazwal Ludwik Dorn. Gdziez oni sa dzisiaj, ci woje Krzaklewskiego? Najbardziej awuesowscy z awuesowskich skonczyli w przedpokojach wladzy, ktora przyszla w roku 2007. Wiec moze jest tak, ze efemeryczne rzady PiS-u; efemeryczne nie przez swoje dokonania, bo tych jednak bylo calkiem sporo, ale dlatego, ze ogrom wyzwan stojacych przed Polska moze udzwignac tylko taka formacja zmian, ktora bedzie rzadzila dluzej; okaza sie tylko interludium bez konsekwencji. A za jakis czas do wladzy powroca sprawdzeni towarzysze. Po raz trzeci. To prawda, ze pozostaja dzis w strasznej rozsypce, a ich zasoby umyslowe przypominaja zapadlisko. Ale to tym lepiej - u nas lubia takich. A po PiS-ie, tym ruchu egzekucyjnym naszych czasow, pozostanie cierpki smak niewykorzystanej szansy i roztrwonione talenty energicznych braci K.
-
@dedalus
Kataryna doskonale o tym wie:)
I właśnie dlatego tak skwapliwie podkreśla, że nawet jak PO przegra, to PIS musi przegrać jeszcze bardziej.
A jej rewolucyjna czujność, aby w ten sposób skomentować każdy wpis, ledwie tylko sugerujący jakieś kłopoty PO, zasługuje na order z rozdeptanego michnikiem kartofla.
-
@Jarosław Janusz Grondys panie JJG mamy już mataczy dwojga nazwisk
przeżyjemy i dwoje imion :)))))).
Daruj pan sobie tę ściemę i wróżby za 3 teksty i niecałe 190 komentarzy :).
Wielu sukcesów i wielu bzdur ale nie jest to miejsce na walkę partyjną tylko ocenę sytuacji politycznej.
To nie miejsce dla wynajętych obwoźnych albo raczej obnośnych handlarzy kiczem :))))))).
Jaka jest sytuacja, jaka była za PISu i jak bardzo gospodarce przydało się CBA to my wiemy - obnośni handlarze opiniami nam do tego niepotrzebni. Miłego dnia życzę :))))))
-
co do SLD i PSL to wiemy też jak się robi politykę tej partii. Albowiem nie potrzeba
jej zwolenników skoro za zwolenników robią członkowie. Podobnie ma się sprawa z PO. Stąd i wniosek pana Migalskiego słuszny. Na tym polega mafijno-partyjna polityka wiernych spadkobierców PZPRu :)))))
-
@Jarosław Janusz Grondys bardzo panu dziękuję oceniam pański wpis
w liczbie jeden i wartość pańskich 'wyroków' która ma się dla mnie tak jak i pańskie inne oświadczenia i deklaracje.
Szarzy obywatele nie wypisują w necie dwóch imion chyba że mają poważne kompleksy na tym tle jeszcze z dzieciństwa.
Przeważnie zresztą są to kompleksy z rodziców w Polsce powszechne w tak zwanych szkołach prywatnych drogich i międzynarodowych zakładanych przez współpracowników rządowych partii SLD :))))).
Miłego dnia życzę :)))))))))).
Honoru mi pan nie zabrał więc i nie musi oddawać - raczej zabawnie się pan 'nosi' ale pan nie pierwszy i nie ostatni jeśli chodzi o moje doświadczenia.
Taka przypadłość jest dość powszechna i to nie tylko w Polsce. Ludzie miewają kompleksy :)
-
@cd pan JJG w kwesti sprawdzania - to tylko w mentalności ludzi takich jak pan
tylko taka wersja historii istnieje. Myli się Pan jednak sądząc (domyślam się że to zamierzona sugestia) że historia ma służyć wyłącznie administratorom do sprawdzania obywateli.
Historia to pamięć i tożsamość - narzędziem bywa tylko tak jak filozofie nader często bywają narzędziem dla partyjnych manipulatorów. Zresztą w Polsce bardzo 'cienkich' manipulatorów bo nie trzeba być bystrzakiem by takich jak pan rozgryźć :)
-
@Jarosław Grondys ja myślę że to z pańskim samopoczuciem jest coś
nie tak. Dlatego ustąpię panu miejsca po panu chlipie- proszę kontynuować starannie swoje wypociny podczas gdy ja będę pielić ogródek ponieważ z nadmiaru aktywnych 'zwolenników' i 'ochotników' koalicji służbistów popularnie zwanej PO-SLD brak jest siły roboczej do prac w ogródkach.
Dlatego my - pracujące kobiety w ciąży musimy to robić za zakompleksionych 'humanistów' którzy w tym czasie produkują się w necie.
Przypomnę panu iż w polskim alfabecie nie występuje literka v ale może panu tego w tej 'internationale schule' beim Mazowiecki Junior tego nie powiedzieli :)))))))
-
@Jarosław Grondys panu się zapowiada albo raczej nudzi
wszystko 'samo się' ale sądzę, że raczej kiepski z pana agent. Lepiej by pan zarobił gdyby się wziął za widły a tak marnuje pan mój czas swoją żałosną produkcją. Ze zdrowej żywności na bielicach mam grzyby ale i te wschodnia 'potęga naukowa' zdążyła swojego czasu napromieniować. Nawet tymianek i macierzanka są zapewne średnio już zdrowe - zwłaszcza z racji na wpływ izotopu cezu na uzębienie.
Proszę się wybrać ze swoimi radami gdzieś w bardziej dogodne dla pana tereny - może ogródki działkowe przy tych słynnych autostradach niewidkach, najlepiej takie czysto 'ekologiczne' gdzie można spędzić życie na ręcznym wybieraniu mszyc i walce z grzybami wyciągami z mydła i skrzypu :).
-
@JJG świat pełen zakompleksionych ludzi z pretensjami do władzy oraz
takich, którym się wydaje, że umieją zarządzać innymi a innych zniechęcają do interesowania się polityką to właśnie ten obecny świat i o wiele gorszy od świata bez polityków.
Panu polecam jednak wpierw poznanie polskiego alfabetu- zanim pan zacznie się troszczyć o samopoczucie innych. Poza tym jeżeli coś jest mało prawdopodobne a istnieje to raczej jest cudem tyle, że pana umiejętności gramatyczne raczej nie kwalifikowałabym do tej grupy. Nie ma nic cudownego w cwaniactwie i głupocie a tym bardziej w trwonieniu czyjejś energii i czasu.
Dobrzy politycy i ich sekretarze istnieją na tym świecie - ale proszę się nie martwić - pan do nich nie należy a w chwili obecnej ma pan raczej marne szanse. Jeżeli nie reflektuje pan na widły to mam inną propozycję- operator rozdrabniacza gałęzi- ja wynajmę pan będzie wykonywał (nawet dam panu okularki i ochraniacze na uszy) bo dziecku może szkodzić hałas :)
-
@toyah @Marek Migalski
"Oni naprawdę uwierzyli w te sondaże."
Nie. Oni nie wierzą w TE sondaże.
To MY mamy w nie wierzyć.
PS
Czy wiedza o tym kto trzyma sondażownie jest wiedzą zakazaną w Polsce? Grozi za nią więzienie czy kara chłosty na rynku?
-
Czy PiS skończy jak NSDAP?
Nieee, raczej skona jak KPZR...
-
PiS skończy jak PC , żadnych watpliwości
PiS bazuje na ciemnogrodzie, strachach przed niemcami czy Rosją.
Taka socjalistyczno=wodzowska partia nie ma szans.
-
Z grubsza ma Pan rację, ale nie tu leży problem
PO na pewno kiedyś odda władzę, bo zmiana władzy jest immanentną cechą ustroju demokratycznego. Po Clintonie przyszedł Bush, a po nim Obama. W UK 18 lat rządzili konserwatysci, a teraz od kilkunastu Labour Party. Merklowa, Barlusconi czy Zapatero tez się kiedyś skończą. Zwracam jednak uwagę, że wszyscy wymienieni rzadzili lub rządzą, co najmniej przez dwie kadencje.
Problemem z Pańskiego punktu widzenia nie jest żatem CZY PO straci władzę tylko KIEDY I NA CZYJĄ RZECZ.
W Polsce od 1989 roku były juz przy władzy wszystkie środowiska polityczne. Chcieli ludzie Wałęsę to go sobie wybierali, chcieli Kwasniewskiego, czy Kaczyńskiego to nikt im tego nie bronił. W rządach jeszcze większa rozmaitośc. Od ZCHNu do SLD z AWSem, PiSem i PO w centrum.
Pana pytanie wg mnie na dziś brzmi "Czy PiS dzisiejszy jest alternatywą dla PO?". Niestety (dla Pana) wyglada na to, że nie. I biorąc pod uwagę Pana i kilku Pana kolegów młody wiek lałbym juz dzisiaj fundamenty pod coś co bedzie zdolne do przejęcia władzy gdy PO dostanie zadyszki. Myślę że 4-5 lat macie.
Pozdrawiam i życzę owocnej pracy.
-
@
ja rozumiem że niezależny dziennikarz może nie zauważać
ja rozumiem że niezależny bloger może nie zauważać
ja rozumiem że niezależny polityk może nie zauważać
w swoich "analizach"
ale żeby doktor politologii nie zauważył co ze sceną polityczną zrobiło finansowanie partii z budżetu? nie, tego nie rozumiem.
-
@Pan JJG moich zwolenników zostało mi conajmniej trzech
- w postaci mojej rodziny. O ich potencjał zwycięstwa się nie martwię - choć z mafią walczy się trudno. Rośnie czwarty a tych jestem pewna - więc proszę się nie obawiać - mogę na nich liczyć. Warto oprócz ogródka posiadać zapał do pracy - i tego panu z kolei życzę - ze swej strony.
Choćby zapał do nauki języka w którym można się komunikować z obywatelami kraju w którym się mieszka by się przydał - to tak na początek jeżeli chce się być uznanym za wiarygodnego :).
-
@adas wraca nowe: a pańska żona tudzież konkubina tudzież partner
zauważyła/ył co z budżetem domowym zrobiła finansowana nieoficjalnie i wybrana w wyborach 'prawie bezpośrednich' partia rządząca PO ?
Czy może pan też prywatnie ale na państwowym garnuszku jak to w Agorze? :))))).
Takie zwyczaje u miłośników i przyjaciół królika panują mniej więcej od okrągłego stołu a kolega nie zauważył? :)))))))).
A może to słynna 'niemoc' rządowa bo ponoć ministrowie (choć wymieniają 'członków' od góry do dołu) nie maja wpływu na sytuację :))))))).
Adaś zawsze był 'niezależny' ale żeby aż tak się reklamować :). Pani Waltz też tęgo pracuje na dofinansowanie razem z ITI budując 44 stadion dla gawiedzi - bo wiadomo nie ma to jak igrzyska w dobie kryzysu..... A ile to pieniędzy przy okazji prywatnie można ukręcić :)
-
Trafny komentarz, ale odnośnie PiS
Póki co, to w pisie się gotuje, a wynika to z faktu, że ta partia stała się niewybieralna i brak jej zdolności koalicyjnej. Jesienią wasz kandydat (LK?) przegra wybory prezydenckie co tylko pogorszy i tak zły stan. O tragicznej sytuacji PiS-u świadczy chociażby fakt, że jej reprezentanci zaklinają wciąż rzeczywistość niczym propagandziści z czasów słusznie minionych. Czego Pan oczekuje Panie Europośle? Że PiS wróci do władzy? Z archaicznym Kaczyńskim u sterów? Wolne żarty. A, że wasz aktyw nie wyobraża sobie innej osoby na stanowisku wodza, jestem spokojny o powolny acz sukcesywny decline waszej formacji. Pozdrowienia z lewej strony...
-
@Jarosław Grondys rozumiem, że chciał się pan wprosić do mnie w gościnę
ale nic z tego :).
Słowo pisane to czasem też czyn - zwłaszcza jak świadczy o braku samozaparcia w nauce języka - którym ma pan ambicje posługiwać się politycznie :).
-
Biedronka,
też ma kłopoty z interpunkcją, ale jest przeświadczona o swojej doskonałości w posługiwaniu się językiem polskim. Grunt, to dobre samopoczucie.
-
@99999 nie czepiam się interpunkcji i literówek a problemów znacznie poważniejszych i podstawowych
jak alfabet i umiejętność wypowiadania się w sposób zrozumiały dla otoczenia :).
U wyroczni to poważna wada- ja do takiej nie aspiruję jak pan dwojga imion (który poza tym nie wie, że przeciętny Polak ma nawet trzy imiona- ale nie obnosi się z nimi w sieci - skarżąc się na CBA i na IPN oraz ambicje śledcze obywateli :).
-
@99999 problemów z interpunkcją nie mają za to gimnazjaliści przynajmniej
zdaniem - 'prototypów komputerowych' z ministerstwa- oceniających testy językowe bo zdaniem wieloletnich nauczycieli tych gimnazjalistów - ma ich wielu.
Niemniej literka v w alfabecie i parę innych niuansów wyróżnia pana JJG spośród młodzieży gimnazjalnej :).
-
@starszy pan
Postawił pan pytanie które posłużyło do przekazania rad autorowi. Zapomniał pan o tym, że na niepewnym gruncie wylewanie fundamentów jest wysoce ryzykowne.
Pozdr.
-
@Jarosław Grondys
I po co Ci byla ta "uprzejma " dyskusja z boza krowka?
Przeciez toto cos jest niereformowalne!
Widzisz skad wzialo sie jej szesc i pol tysiaca ?
Z mielenia jezorem na jeden temat z tym samym blogerem powstaje setka pod jednym wpisem.
Zapomniala, ze zaczynala od 1-go!
-
@Jarosław Grondys widzi pan pokory nie zamierzam wykazywać w stosunku
do wróżek a robił pan za takową w stosunku do mojej wiedzy od samego początku. Stąd i dałam panu nauczkę. Jak na 'przeciętnego obywatela' pora zejść na ziemię - przeciętny obywatel jest w stanie w mig ocenić pańskie cienkie manipulacje. Nie trzeba być bowiem Matą Hari by wiedzieć, że ośmiesza się pan pisząc w jednym tekście o tym czego rzekomo nie zrobiła jedna partia - która już dawno nie jest partią rządzącą a potem twierdząc, że zabraniam panu pisać o wypaczeniach i błędach partii rządzącej. Niczego panu nie zabraniam oceniam fałsz i cienką manipulację. Za cienką nawet jak dla mojego kota.
Proszę spróbować powarczeć na niego panie Grondant- Grondys :)
-
Marek Migalski
Dorzucę się do biletu dla generała.
-
@cd panie JJG zacytuję pańską wpadkę tak dla potomności :P)
'Z Pani wypowiedzi wynika że ktoś kto nie jest zwolennikiem obecnych "polityków" jest społeczeństwu nie potrzebny ?'
Otóż wręcz przeciwnie. To z pańskiej wypowiedzi wynika, że ktoś taki jak jak kto 'nie jest zwolennikiem obecnych polityków' jest społeczeństwu niepotrzebny. Albowiem twierdzi pan, że wiem 'mniej niż zero'. A ja twierdzę że wiem nawet to, że przedstawiciele resortów państwowych związanych z życiem społecznym w kraju bardzo silnie sami wieszają psy na obecnych politykach, twierdząc, że wszelka inicjatywa oddolna jest tłumiona pod groźbą zwolnień bo 'spotkania międzyresortowe może organizować tylko 'konstytucyjny premier'. Tymczasem 'konstytucyjny premier nie organizuje takich spotkań z powodów oczywistych. Żeby istniała współpraca międzyresortowa trzeba się wykazać inteligencją i pracą oraz wolą. Woli brak bo w bałaganie łatwiej kraść. PS - pan też oczywiście nie wie, jak np obecny rząd realizuje dyrektywę unijną tzw uniwersalnego numeru alarmowego w jednostkach administracji? Oczywiście tak by pierwszy dostęp do przypadków związanych z ratownictwem i pogotowiem miała....policja. A wszystko ma przechodzić przez niezwykle 'wydajną' społecznie jednostkę prywatno- państwowej instytucji NASK której szefem jest swój człowiek, pan z .. ABW.
I jesteśmy w domciu.
Widzi pan - nie jest tak źle z tą wiedzą Polaków o Tuskowych przekrętach :).
Nie trzeba do tego żadnej polityki :)
-
@tu i tam 79 od kazia i beatki polecam numer 112 :)
od dziś dla potrzeb 'przeciętnego obywatela' dla odmiany Bondarykowy :)
-
@Sobol Pierwszy
"Do upadku Platformy trzeba by było aby w pisie było mniej Gosiewskich, a więcej Migalskich"
nie widzę istotnej różnicy jakościowej między gosiewskim a migalskim.
no, może gosiewski wykorzystał swoja szansę i nie prowadzi bloga.
-
hobbit, czyli tu i tam
Gdzie bywałeś? Chciałem pocieszyć Jarosława, który w
narożniku odpoczywał, żeby dał pokój, nie takie orły
/nieloty/ginęły, to nie wstyd.Chociaż obsuwa totalna,
Tadki, Ryśki, Lchlipy, Mirexy, Cezary itd..., jak takie pterodaktyle wygrały wybory, to chyba cud.Jedna niewiasta i po chłopach, ale obciach.Teraz serio, nie
chcecie w sadzie popracować? Podkręcaj Jarosława, choć
kilka rund żeby wytrzymał, ręcznik rzucaj i po balu.
Tak na zakończenie, to nocy szczęśliwej życzę, Hobbit
Ty od zera zaczynałeś?Ale łomot, jak to jutro ta wasza
Wiewiórcza skomentuje ,to będzie bal.
-
Zamiast wrozyc z fusow..
prosilabym pana o zlozenie podpisu ( jezeli, oczywiscie, zgadza sie pan z trescia apelu)
http://blog.rp.pl/listotwarty/2010/03/28/w-sprawie-listu-w-obronie-ipn/#respond
Kaska
-
@melgibson
Wybitność tej rodziny była zdobyta przez jedyny cel jej członków....pogonią za wybitniścią, sądząc po Kombronie.
Ostatnie notki
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
26.05.2012 11:52 13 -
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
Gdyby Bartosz Arłukowicz nie poszedł na służbę do Platformy, dziś byłby liderem SLD, jego partia miałaby powyżej...
25.05.2012 16:36 33 -
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
Za chwilę przyjmiemy rezolucję w sprawie Ukrainy. To niezła rezolucja, bo nie spełniło się marzenie tych,...
24.05.2012 10:39 7
Moje ostatnie komentarze
-
zgrabne i śmieszne - gratuluję. W nagrodę na naprawdę fajną robotę jedna rada za darmo -...
26.03.2012 07:48
-
Panie Grzegorzu, pisze Pan, że nie chce używać argumentów ad personam, po czym pisze o mojej...
21.03.2012 13:15
-
zgadzam się w obu wnioskami. A co do diagnozy - Kowal nie zaproponował naszego powrotu do PiS,...
16.03.2012 06:30
-
Dzięki za polemikę. Ale albo jest tak,jak pan pisze na początku (ze to sprytny plan premiera i...
09.03.2012 14:45
-
marek, mozesz mi go przeslac jako link na priva? bede wdzieczny - przyda sie na proces:)))
27.02.2012 08:13
Najpopularniejsze notki
-
PiS to nie sekta - to struktura gangu dealerów narkotyków
komentarze: 244
-
Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa. Kłamcy, kłamcy, kłamcy.
komentarze: 203
-
Krętactwa Wałęsy były kłamstwem założycielskim III RP
komentarze: 156
-
Jestem przeciw głodówce. Nie takie metody, Panowie!
komentarze: 150
-
O BY, złodziejstwie politycznym, sexy tematach i TVN
komentarze: 144
Aktywne dyskusje
-
Z P. Zalewskim o Ukrainie. PiS i policzkowaniu.
komentarze: 13ostatnio: NOWYTOR5
-
Arłukowicz, czyli o przeskakiwaniu ze statku na statek.
komentarze: 33ostatnio: SOWINIEC
-
Przegrał Janukowycz, Niemcy, Rosja i...PiS
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC
-
Z J. Senyszyn o lewicy, kościele i dialogu.
komentarze: 25ostatnio: SOWINIEC
-
Między "zęboszczerzącymi", a "opadłowargastymi".
komentarze: 7ostatnio: SOWINIEC



Afera Rywina a nie konflikty rozwaliły SLD. Ale afera Rywina już się nie powtórzy bo nikt na to nie pozwoli. Zresztą nawet gdyby się powtórzyła to PiS dowiódł, że jest w stanie i taką okazję zmarnować koncertowo, co najlepiej widać w aferze hazardowej.